op 20-03-2017 09:00 PM
hoi ik heb een samsung s7 edge die niet meer wilt opstarten na dat ik de nieuwste software heb gedownload.
het verhaal gaat zo: Ik heb mijn samsung s7 edge geupdated en ik heb hem 2 a 3 dagen gebruikt daarna viel hij opeens uit en ging niet meer aan. Ik heb hem aan de oplader gedaan maar dan komt alleen het oplaad symbooltje tevoorschijn voor ongeveer 10 seconden daarna gaat hij weer weg en na ongeveer 15 seconden komt weer hetzelfde symbooltje, en op een gegeven moment komt de batterij oplaad nieveau (hoeveel procent hij is opgeladen) en na 15 seconden verdwijnt hij ook weer een gaat steeds zo door als ik hem aan de oplader probeer optestarten door op de AAN/UIT knop te drukken laat hij de tekst samsung galaxy s7 edge powered by android zien en gaat verder niet aan als ik hem uit de oplader haal en dan probeer optestarten gebeurt er helemaal niks. Ik kan geen system recovery boot doen dan gaat hij weer uit enals ik een custom os wil downloaden komt allen een symbooltje tevoorschijn met bezig met downloaden maar gebeurt verder ook niks. Kunnen jullie mij alsjeblieft zo snel mogelijk helpen. En waneer de oplaadpercentage wordt weergegeven staat er alleen maat 32% of ineens 79%
op 22-03-2017 03:56 PM
Hi s013x,
Lukt het om het toestel in de veilige modus op te starten?
Heb je de volgende stappen uitgevoerd? Schakel het toestel helemaal uit. Druk dan tegelijk de volume up, home-knop en aan/uit-knop in. Wanneer het toestel vibreert laat je alleen de aan/uit-knop los. Wanneer je een menu krijgt laat je alle knoppen los en navigeer je met de volume-knoppen naar 'Wipe cache partition'. Bevestig met de aan/uit-knop.
Als dit niet werkt, raad ik je aan langs één van onze servicepunten te gaan.
op 10-04-2017 04:56 PM
Hoe is het afgelopen met jouw S7 edge s013x?