Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S5 Neo incombinatie met S5 S View Cover

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2017 07:15 PM)
525 Weergaven
Snotaapje
First Poster
Opties

Hoi,

Ik heb een nieuwe S5 Neo. Pas daar een S5 S View Cover?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

-  Snotaapje:smileywink:

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Snotaapje,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! 🎉 De S View Cover (Galaxy S5) is compatibel met de S5 Neo! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Snotaapje,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! 🎉 De S View Cover (Galaxy S5) is compatibel met de S5 Neo! 

0 Likes
AstridK
Explorer
Opties
De hoesjes met chip die het schermpje aan en uit laten gaan bij openen, werken echter niet tot zeer slecht op de neo is mijn ervaring.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi Astrid, gaat het hier om een originele cover? Die zou gewoon normaal moeten werken met jouw toestel.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
AstridK
Explorer
Opties
Nee het was geen originele maar uit China. Ik had 3 verschillende waarvan 1 soms werkte en soms niet.
In de winkel konden ze me met een originele niet beloven dat die wel zou werken. Aangezien die 10x duurder was, heb ik dat niet uitgeprobeerd.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké. Als 't geen originele cover is, kunnen we sowieso niet garanderen dat dit werkt. Wellicht dat dit de oorzaak is geweest van de problemen die jij hebt ervaren met de covers. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
AstridK
Explorer
Opties
Ja dat klopt.
Die uit China zijn in ieder geval niet aan te raden.
0 Likes