Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy s6 valt steeds uit

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2017 01:29 PM)
14172 Weergaven
Zoestern
First Poster
Opties

Om het uur of half uur en soms wel in minder dan 5 min valt mijn galaxy s6 uit. Ookal klik ik dan op de aanknop, hij wilt niet aan, na een minuut of 2 lukt uiteindelijk dan wel. Maar soms gaat de telefoon ook sneller aan. Terwijl hij uit is kan de telefoon nog wel opladen.

Op internet had ik al gelezen dat ik de cache moest verwijderen. Dit had ik gedaan (door op de home butten, uitknop en volume omlaag te klikken) maar dit heeft niet geholpen. Hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes
8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi @Zoestern,

Kun je eens kijken of je S6 ook in de Veilige Modus opnieuw opstart? Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten:
1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

Als er in de Veilige Modus geen problemen zijn, raad ik je aan om recent geüpdate of geïnstalleerde apps te verwijderen. Dit is dan de oorzaak.

Anders kun je een back-up van je persoonlijke gegevens maken en een reset naar de fabrieksinstellingen toepassen. Zet de back-up nog niet gelijk terug, anders zet je mogelijk ook het probleem terug. Kijk eerst of hij het met een verse reset wel goed doet.

Ik wacht je terugkoppeling af.

kevin-sig
Zoestern
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie! Ik heb de veilige stand aangezet maar helaas is het probleem nog het zelfde. Ik had al apps verwijderd die ik recent had gedownload. Nu ga ik proberen om terug naar fabrieksinstellingen te gaan. Ik hoop dat het op deze manier opgelost kan worden.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Zoestern

ik hoor graag hoe het na de reset gaat!

rsz-846676
0 Likes
Zoestern
First Poster
Opties

Het is opgelost. Na de reset heeft mijn telefoon niks geks meer gedaan. Inmiddels staan alle apps en zo er weer op. Heel erg bedankt!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is fijn om te lezen, @Zoestern!

Mocht er nog wat zijn, weet je de Community in het vervolg te vinden. 😁

rsz-846676
0 Likes
Zoestern
First Poster
Opties

Helaas, het probleem is nog niet opgelost. Net ging mijn telefoon weer opeens uit. Er is verder niks geüpdatet en ook niks nieuws bijgekomen qua apps. Dus misschien ligt het mijn telefoon en moet ik hem laten reaperen...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat lijkt mij inderdaad de beste optie, als het na een reset nog steeds voorkomt.

Je kunt hem via de ophaalservice ter reparatie aanbieden, als er verder geen gebruikersschade wordt geconstateerd zoals val- breuk of stootschade zal het kosteloos worden gerepareerd. 

Laat je weten of het is gelukt?

rsz-846676
0 Likes
Perrry
First Poster
Opties

Hi Zoestern,

Ik vraag me af of je inmiddels al een goede oplossing hebt.

Ik heb namelijk hetzelfde met mijn S6. De garantie vanuit samsung heb ik niet meer dus ik vraag me af wat ik nu zelf kan doen.

Ik hoor het graag

0 Likes