Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S5Neo wifi probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 24-09-2017 02:07 PM)
1695 Weergaven
SjoerdH
First Poster
Opties

Hallo,

Sinds vanochtend wil de Wifi van mijn S5 Neo niet meer aan. Als ik op het Wifi knopje druk komt er wel een hele tijd te staan dat die aan het inschakelen is maar doet niets. Resetten werkt ook niet, kan mijn telefoon nu zelfs niet gebruiken omdat ik niet door het instelmenu kom omdat hij geen Wifi heeft.

Zijn er mensen hier die bekend zijn met dit probleem en een oplossing hebben?

Groeten Sjoerd

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Sjoerd,

Dat klinkt alsof de WiFi-chip in het toestel kapot is 😞 Soms is het iets in de software, maar dan zou het na een reset weer moeten werken. Helaas zal het toestel dan gerepareerd moeten worden om Wi-Fi weer aan de praat te krijgen. https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Sjoerd,

Dat klinkt alsof de WiFi-chip in het toestel kapot is 😞 Soms is het iets in de software, maar dan zou het na een reset weer moeten werken. Helaas zal het toestel dan gerepareerd moeten worden om Wi-Fi weer aan de praat te krijgen. https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig
0 Likes
Freek1994
First Poster
Opties

Hey hoi,

Ik heb hetzelfde probleem, en heb al aardig wat andere posts gezien met mensen die dit probleem ook hebben met de samsung galaxy s5 neo.

zie: https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/wifi-gaat-niet-aan-op-galaxy-smartphone-s5-neo-59967

Ik denk wel dat het goed is om te melden bij samsung, want waarschijnlijk ligt daar ook het probleem. Ik zou het wel onterecht vinden als de gebruiker hiervoor moet betalen.

0 Likes
SjoerdH
First Poster
Opties

Ik heb het toestel ondertussen laten repareren door samsung, omdat mijn telefoon nog geen 2 jaar oud was viel het onder de garantie en kostte het dus niets.

0 Likes
Freek1994
First Poster
Opties

Hey Sjoerd,

Goed om te weten dat het dan inderdaad niks kost,

maar hoe zit het dan als je je toestel niet via samsung hebt gekocht?

Of als je je toestel meer dan 2 jaar hebt en dan pas problemen ervaart en het dus buiten de garantie valt?

Ben overigens wel erg tevreden over samsung,

mijn vorige telefoon ging zo lang mee dat ik maar een nieuwe heb gekocht.

Begon na een jaar of 6 á 7 eindelijk een klein beetje vervelend te doen,

dus was het wel tijd voor een nieuwe dacht ik zo (je moet toch een beetje met de tijd mee).

M.v.g. Freek

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Freek, laat ik dan maar even antwoord geven op jouw vragen. Je hoeft het toestel niet bij ons gekocht te hebben, zolang het een Samsung is willen en kunnen wij helpen. Als het toestel ouder dan 2 jaar is, dan vervalt de garantie. In zulke gevallen komen er altijd kosten bij kijken, zo werkt nu eenmaal de fabrieksgarantie. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes