op 25-09-2017 09:20 PM
Ik ben in het bezit van een Galaxy note 4 en heb met veel plezier van dit toestel gebruik gemaakt.
De problemen begonnen na de laatste update in augustus.
Het toestel valt telkens uit en dan moet je de batterij er uithalen en opstarten dan gaat het toestel soms weer aan en dan meestal in download modus en dan gaat niks meer .
Ik heb met Samsung software het toestel hersteld en de software er weer opgezet zoals het hoort en ook de fabriek instellingen terug gezet maar zonder resultaat .
Ik ben met dit toestel naar een winkel geweest en daar werd me na een half uur testen verteld dat het moederbord vervangen moet worden en dat dat duur wordt.
En dat is jammer.
Kijk het is altijd fijn om met een Samsung toestel te werken maar als je 2 jaar en 4 maanden een toestel kunt gebruiken wat je los koopt voor 749 euro vind ik het erg als ie net buiten de garantie kapot gaat .
Ik was van plan om volgend jaar de note 8 te kopen maar dat kan nu niet meer dus.
Is er iets bekent van coulance of sta k in de kou en zijn er nog meer geprogrammeerde toestellen die precies op tijd kapot gaan als er een nieuw model uitkomt.
Vriendelijke groeten van Hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-09-2017 09:53 PM
Ik heb hem al in gebruik genomen en het werkt perfect zoals ik van Samsung gewend ben en de garantie is 2 jaar via de winkel waar ik heb hem gekocht heb en het belangrijkste is dat de prijs redelijk was anders had ik een ander merk gekocht en gewacht tot ik de mogelijkheid had om de note 8 te kopen.
En tja weet je wat het is als deze na 2 jaar en 1 maand kapot gaat dan komt de klap niet zo hard aan.
op 27-09-2017 02:14 PM
Hi @HansPaul,
welkom op de Community.
Balen dat jouw Note4 het heeft begeven. Ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt, maar het is niet zo dat we de toestellen bewust kapot laten gaan zodra er een nieuw toestel uitkomt.
Heb je al eens eerder een reparatie gehad aan dit toestel?
op 27-09-2017 04:36 PM
op 27-09-2017 04:36 PM
op 27-09-2017 04:45 PM
op 27-09-2017 05:19 PM
op 27-09-2017 07:12 PM
op 27-09-2017 09:53 PM
Ik heb hem al in gebruik genomen en het werkt perfect zoals ik van Samsung gewend ben en de garantie is 2 jaar via de winkel waar ik heb hem gekocht heb en het belangrijkste is dat de prijs redelijk was anders had ik een ander merk gekocht en gewacht tot ik de mogelijkheid had om de note 8 te kopen.
En tja weet je wat het is als deze na 2 jaar en 1 maand kapot gaat dan komt de klap niet zo hard aan.
29-09-2017 09:18 AM - bewerkt 29-09-2017 09:18 AM
op 14-11-2017 03:50 PM
Heb ongeveer hetzefde, moederbord kapot na 2 jaar en bijna 4 maanden.
Die toestellen van Samsung zijn erop gemaakt om juist buiten garantie stuk te gaan volgens mij.
Samsung komt nergens tussen, is een spijtige zaak zeggen ze.
€339,00 kosten voor een toestel van een €600,00.
Voor mij nooit meer een Samsung.
Grtn, Paul