Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy A9 Android 9 pie update

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2019 07:43 AM)
515 Weergaven
rytec
Explorer
Opties

Beste Samsung members,

Wanneer wordt de Android 9 pie vrijgegeven in België voor de Galaxy A9 ?

Ik had voorheen een Galaxy S9 maar raakte niet gewend aan de edges en die had wel de 9 pie erop staan.

Nu een A9 in bezit met nog de vorige Android versie en zou dus ook graag deze willen updaten naar 9 pie.

Dank u.

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @rytec,

Heb je via de Samsung Members app gekeken of je bij meldingen het Pie OS update schema kunt vinden?

rsz-846676
0 Likes
rytec
Explorer
Opties

Goedemiddag Bruce,

Dank u voor deze informatie en bij die meldingen staat april 2019 en we zijn vandaag 30 april, de laatste dag van de maand en ik krijg geen updatevoorstel als ik naar software updates handmatig zoek.

Mvg

Ryan

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je het ook geprobeerd via Smart Switch? 

rsz-846676
0 Likes
Mike_V
Apprentice
Opties

Idem met de A7 2018. Geen update, ook niet via Smart Switch.

Zelfs de beveiligingspatch dateert van 1 december 2018, we zijn nu 5 maanden later... schandalig. Heeft me dus 350 euro gekost, een smartphone die nog maar 7 maanden geleden werd uitgebracht en geen maandelijkse beveilingspatch krijgt en nog altijd de Pie update niet heeft. Dit terwijl de update naar Pie in Nederland al een maand geleden werd uitgerold, begrijpen wie kan. Voor mij geen Samsung meer. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Mike_V, kun je jouw IMEI-nummer doorgeven? Dan doe ik even een IMEI-check om te kijken voor welk land of regio hij precies bestemd is.

rsz-846676
0 Likes
BertD
Explorer
Opties

Zelfde met mijn A6 toestel. Laatste update dec 2018. 

Nog in de verste verte geen Pie, en verder boeren met Android 8.0

0 Likes
Mike_V
Apprentice
Opties

Beste Bruce, heb dat al gedaan via Samsung Facebook. Heb een Benelux-model (LUX), zie foto's. Gekocht in een BELGISCHE winkel (Telenet) en niet op een louche buitelandse website

Op Samsung Members staat de update nu gepland voor mei, we gaan dus nog maar eens een maand opschuiven. Daarna wss juni, juli, etc... En nogmaals, in Nederland hebben ze de Pie update al sinds eind maart.

HAL-LU-CI-NANT, Samsungs update beleid. Nederland wel, maar België/Luxemburg kunnen stikken? En dan zwijg ik nog over de beveiligingspatch van decemeber 2018:serious-face-with-symbols-covering-mouth:

Screenshot_20190501-042508_Settings.jpg

Screenshot_20190501-042331_Software update.jpg

Screenshot_20190501-042305_Settings.jpg

0 Likes
rytec
Explorer
Opties
Die van mij vorige week gekocht bij een Proximus winkel dus ook zeker puur Belgisch.
Maar tot op vandaag nog geen update.
0 Likes
rytec
Explorer
Opties

Net gecontroleerd en hij is er !!