Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Cloud wil niet synchroniseren met gallerij

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2018 02:08 PM)
2457 Weergaven
Deborahvm
First Poster
Opties

Help! Ik heb mijn Samsung Galaxy S7 opgestuurd voor reparatie. Van tevoren heb ik er voor gezorgd dat ik alles naar mijn Samsung Cloud heb gesynchroniseerd om zeker te weten dat ik niks, vooral geen foto's, kwijt raak.

Ik heb mijn toestel nu weer terug en probeer mijn foto's weer op mijn toestel te krijgen. Ik ben ingelogd op mijn Samsung account, synchroniseren staat aan. Als ik naar de gallerij instellingen ga en dan naar Samsung Cloud, probeer ik op ''nu synchroniseren'' te klikken. Maar ik krijg vervolgens de melding: ''kan gegevens niet synchroniseren''. Het geeft niet aan waarom dit niet werkt. 

Ik heb van alles geprobeerd; opnieuw mijn Samsung account gekoppeld, telefoon aan en uit, synchroniseren aan en uit, etc. maar het lukt maar niet. Hij laat maar een paar foto's zien terwijl ik weet dat alle foto's op mijn Samsung Cloud zijn opgeslagen.

 

Wie weet de oplossing? Ik ben je eeuwig dankbaar! 

0 Likes
1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Deborahvm

 

Kun je via deze link proberen in te loggen met jouw Samsung account? Dan zou je een overzicht moeten zien van alle gesynchroniseerde foto's uit de Galerij.

rsz-846676
0 Likes