Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Cloud beheren en prullenbak leegmaken

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2017 08:23 PM)
168376 Weergaven
Sjoerd1
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen over Samsung Cloud:

- Is het mogelijk om te zien welke bestanden er precies op de cloud staan? (Via een app of website)

- is het mogelijk om de cloud te beheren via een andere app dan in de instellingen, of via een website?

- Als ik een bestand verwijder van mijn telefoon staat er dat het bestand naar de prullenbak op de cloud verplaatst is. Kan ik de prullenbak ook leegmaken?

Groet,

Sjoerd

0 Likes
Spring naar oplossing
26 Antwoorden
Simon7491
First Poster
Opties

Hoe kan ik dan meer ruimte maken in de Samsung cloud op mijn Samsung S7? Ik kom wel bij "Samsung Cloud" en "OPSLAG BIJNA VOL" en "Upgrade uw account of verwijder oude back-upgegevens uit Samsung Cloud" maar.. weet niet hoe die oude back-upgegevens kan verwijderen.... groet, Simon P.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je de app zelf geopend en daar geselecteerd wat je wilt verwijderen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Richaya
First Poster
Opties

Hoi hoe gaat het hoe kan j foto's weer terug krijgen van prullenbak?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties
0 Likes
Quiet_Wildcard
Navigator
Opties

Grappig dat dit een van de meest bekeken topics  en geen enkele samsung cloud gebruiker in de afgelopen 2 maanden ook maar iets heeft aan Samsung Cloud beheren.

Wanneer wordt dit opgelost? 

Het is toch van de zotte dat jullie nu al mensen in gaan lichten binnen aantal weken items te gaan verwijderen ivm inactiviteit terwijl je niet eens meer bij de gegevens in de cloud kan komen!!!!! :shocked-face-with-exploding-head:

Ik verwacht toch echt binnen 14 dagen een oplossing vanuit Samsung!
Hoe moeilijk kan het zijn een werkende configuratie terug te zetten naar het oude......

0 Likes
nikke1971
First Poster
Opties
Hoe kan ik mijn totale email in 1x van de cloud afhalen? Ik wil die er helemaal niet op hebben. Kan toch niet zo zijn dat ik elke email apart moet verwijderen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @nikke1971 ,

Om welke Cloud gaat het en om welke email? 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick