Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Clear View Standing Cover blijft niet aan

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2017 06:45 PM)
9715 Weergaven
schartzenegger
Student
Opties

Hallo,

ik heb de Samsung Galaxy S8 en heb daarvoor een Samsung Clear View Cover aangeschaft.
Nu ging ik ervanuit dat deze aan bleef als je de cover sluit, maar als ik de cover sluit dan toont hij een paar seconden de klok en notificaties, maar gaat daarna uit. Ook als ik een notificatie krijg blijft het scherm zwart. Zo heb ik er weinig aan.

Doe ik iets fout?

Vast bedankt

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Talí
Helping Hand
Opties
Als je een hoesje of andere accessoires aan het toestel koppelt komt er een extra optie bij de geeavanceerde instellingen te staan, deze heet accessoires. Kijk hier even op en kijk of er een time-out functie aan staat voor de cover.

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
Oplossing
Talí
Helping Hand
Opties
Als je een hoesje of andere accessoires aan het toestel koppelt komt er een extra optie bij de geeavanceerde instellingen te staan, deze heet accessoires. Kijk hier even op en kijk of er een time-out functie aan staat voor de cover.

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Schartzenegger, is het gelukt met de instructies van TalihK? Ik hoor 't graag van je!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
schartzenegger
Student
Opties

Instellingen heb ik gevonden ja, alleen daar zit helaas geen time out functie in.
Heb inmiddels wel begrepen dat het zo "hoort". Vreemd maar is niet anders.
Hierdoor vindt ik de cover "waardeloos" en zijn geld zeker niet waard.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, dat klopt. Ik snap je punt, maar inderdaad helaas niets aan te veranderen. Hopelijk kun je ondanks dit, alsnog goed gebruik maken van je prachtige Galaxy S8!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Stoftje1972
Apprentice
Opties

Ik ben hier ook wel sterk in teleurgesteld.  Waarom kan er geen aanpassing voor voorzien worden van samsung uit? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit via een volgende update mee te geven? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Waarom ze hiervoor gekozen hebben, durf ik niet te zeggen. Op dit moment is er jammer genoeg niets aan te doen. 

rsz-846676
galaxy321
Pioneer
Opties
Hey!

Onlangs is er een update uitgebracht waarmee dit probleem verholpen is!

Ik dacht ik laat het even weten!

Ik heb er ook een bericht over geplaatst:

https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Always-On-Display-i-c-m-Clear-View-Standing-Co...
Stoftje1972
Apprentice
Opties

Dat vind ik nu eens prima service van Samsung.

Samsung you' re the best! 

:heart:

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat klinkt goed, @galaxy321

Heb je de mogelijkheid om een foto te maken van het 'fenomeen' dan kan ik dit delen met mijn collega's, waarschijnlijk is niet iedereen hiervan op de hoogte!

Bedankt! 😎

rsz-846676
0 Likes