Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Android Browser: Wachtwoordbeheer onbegrijpelijk

(Onderwerp aangemaakt op: 08-07-2019 07:34 PM)
8190 Weergaven
Smasung
Journeyman
Opties

Op onze webpagina voor de zaak willen wij meerdere personeel met accounts laten inloggen.

Tot dusver vraagt Samsung Browser 2x of we een gebruikersnaam/wachtwoord willen opslaan, daarna niet meer.

Als ik een derde invoer, dan óf de browser vraagt niet om op te slaan en logt gewoon in. Dus slaat niks op.

Óf de browser neemt wachtwoord van nummer 3 en vervangt wachtwoord van nummer 2. Dus verandert ww.

Beiden lijken me niet de bedoeling.

1. Hoe kan ik meerdere gebruiksersnamen/wachtwoorden toevoegen en/of

2. Hoe kan ik de opgeslagen gebruikersnamen/wachtwoorden editen?

Als ik ga naar Instellingen > Privacy en beveiliging > Gebruikersnamen en wachtwoorden, dan kan ik 2 opgeslagen gebruikersnamen zien, geen verder informatie en ik kan ALLEEN  maar verwijderen.

Versie: Samsung Internet 9.2.10.15 (laatste versie dus)

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ik geef ook aan dat onze browser het simpelweg niet kan en dat je dus beter gebruik kunt maken van een andere browser.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Maar als ik je goed begrijp wil je via één device voor één website meerdere login-accounts opslaan, zodat je op al deze accounts automatisch kan inloggen?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Smasung
Journeyman
Opties

Ja... (Denk ik) Zoals je het omschrijft lijkt het erg ingewikkeld... Zelfs ik begrijp het niet meer 😉

Maar wie heeft het (thuis) niet, dat meerdere mensen hun eigen inlog voor dezelfde website hebben?

Voor bijvoorbeeld Google een stuk of 6 inlogs. Voor Ziggo 4. Digid (ik help vrienden en familie met belasting) een tiental... enz enz. 

Ik zal het laten zien wat ik op mijn eigen iPhone met Safari browser heb. Meerdere accounts die probleemloos kunnen worden gebruikt voor deze website. Dus aan de site ligt het niet.

Alleen op de androids van het werk met daarop de Samsung browser kan het niet, of lukt het niet...

En daarnaast... online heb ik geen documentatie/handleiding kunnen vinden voor de Samsung browser zelve. (Misschien weet jij een url?)

IMG_7874.jpg

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ja, dan begreep ik het wel goed :winking-face: Dit kan niet via de Samsung browser, volgens mij kun je in dit geval het beste even alles testen via Chrome. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Smasung
Journeyman
Opties

Ik snap niet hoe en of waarom het interne wachtwoordbeheer van de ene browser getest kan/moet worden in een andere browser.... Nogmaals, aan de website zelf ligt het niet. In andere browsers en besturingsystemen geen problemen met de site. Dus de site is uitgesloten als de hoofddader, imo...

En kennelijk heeft Samsung Browser een goede dag; er is een update gekomen en inmiddels hebben we er 3 wachtwoorden kunnen opslaan. :party-popper:

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ik geef ook aan dat onze browser het simpelweg niet kan en dat je dus beter gebruik kunt maken van een andere browser.

---------
Signature-Note10
0 Likes