Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A3 pincode schermbeveiling vergeten

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2019 07:07 PM)
3389 Weergaven
RubenKennes
First Poster
Opties

Ik heb een oude Samsung A3 2016, die mijn zoontje gebruikt, zonder netwerkkaart.

Vandaag was de batterij helemaal plat. Na het opladen wou mijn zoontje de code van de schermbeveiling ingeven, maar deze werkt niet meer. 

Ik heb dan wat zitten surfen, maar kom niet tot een oplossing.

Een harde reset lukt niet, want ik krijg het toestel ook niet meer uitgeschakeld omdat je dan ook de schermbeveiliging moet ingeven.

Een soft reset lukt ook niet.

Iemand enige oplossing?

Mijn zoontje zal u eeuwig dankbaar zijn...

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @RubenKennis,

Je kunt een hard-reset proberen. Schakel de telefoon dan eerst uit door de volume - en de powerknop ingedrukt te houden.

Zodra hij uitstaat, houd je de volume +, de power- en de homeknop ingedrukt tot je in de recovery mode terecht komt. Hier kun je dan kiezen voor wipe data/factory reset. Als dat is gelukt, kies je voor reboot system now.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
RubenKennes
First Poster
Opties

Als ik een harde reset doe, krijg ik scherm in bijlage, en doe het toestel niets meer...

Met de toetsencombinatie home-knop,volume - knop, en aan/uit knop, geraak ik hier wel uit, maar kom ik terug bij het originele probleem, nl dat ik de code van de schermbeveiliging moet ingeeven  download.png

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @RubenKennis,

Je kunt een hard-reset proberen. Schakel de telefoon dan eerst uit door de volume - en de powerknop ingedrukt te houden.

Zodra hij uitstaat, houd je de volume +, de power- en de homeknop ingedrukt tot je in de recovery mode terecht komt. Hier kun je dan kiezen voor wipe data/factory reset. Als dat is gelukt, kies je voor reboot system now.

rsz-846676
0 Likes