Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S8 snellader werkt niet goed.

(Onderwerp aangemaakt op: 18-12-2018 08:56 PM)
461 Weergaven
Peutrick
Student
Opties

Hallo, ik heb mijn s8 nu sinds mei 2018. Sinds 4 á 5 weken heb ik problemen met het opladen..

De telefoon geeft rond de 3 tot 5 uur aan tot een volledige lading, de telefoon dan ook dat hij langzaam aan het opladen is.

Heel enkel doet de oplader het wel snel, maar dat is ook echt '2x' in de afgelopen 5 weken zo geweest.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Heb je al geprobeerd om de kabel te vervangen? Het kan namelijk zijn dat de kabel (of de lader, of het toestel) beschadigd is. Een wisseltruc zal dit waarschijnlijk verhelpen :smiling-face:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Heb je al geprobeerd om de kabel te vervangen? Het kan namelijk zijn dat de kabel (of de lader, of het toestel) beschadigd is. Een wisseltruc zal dit waarschijnlijk verhelpen :smiling-face:
0 Likes
Peutrick
Student
Opties

@SjorsK  schreef:
Heb je al geprobeerd om de kabel te vervangen? Het kan namelijk zijn dat de kabel (of de lader, of het toestel) beschadigd is. Een wisseltruc zal dit waarschijnlijk verhelpen :smiling-face:

 

Ja, dit heb ik geprobeerd met de lader van mijn vader, zijn lader doet het gewoon zoals t hoort op mijn telefoon, ook heb ik zijn kabel geprobeerd in mijn adapter, ook dit was geen succes


 

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Dan is de adapter dus kaduuk. Gezien deze nog in de garantie is zou ik het gewoon bij de garantie aanmelden. Bijvoorbeeld bij de winkel waar je het gekocht hebt, verder kan dat natuurlijk ook bij Samsung :smiling-face:

https://www.samsung.com/nl/support/warranty/
0 Likes