Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S7

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2020 02:36 PM)
155 Weergaven
Diaantje
First Poster
Opties
Ik heb een S7 van augustus 2019. Sinds een paar weken wordt het scherm ineens donker. Als ik hem opnieuw opstart is het even weg, maar bij gebruik gebeurt het weer. Heel irritant.Ook zit er een donkere balk onderin het scherm. Iemand een oplossing?
0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Diaantje,

 

Als je twee keer naar beneden veegt, staat er een pijltje naar beneden naast de slider om je helderheid te regelen. Waarschijnlijk staat daar 'Aanpasbare helderheid' aan. 

 

Voor die balk; kun je eens een foto bijvoegen van wat je bedoelt?


kevin-sig
0 Likes
Diaantje
First Poster
Opties
Aanpasbare helderheid staat niet aan. En hij schiet elke keer van licht naar donker.
Als hem dan met de Spider even helemaal donker maak en dan weer licht is het even weg, maar komt ook weer terug. Hoop dat het duidelijk is.

Screenshot_20201108-153533_Google Play services.jpg

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Duidelijk! Ik zie geen donkere balk op de screenshot, dus dat zit waarschijnlijk ook in het scherm zelf. In combinatie met de helderheid die kuren vertoont zonder dat automatische helderheid aan staat is er waarschijnlijk een defect in het display. Je kunt hem ter reparatie aanbieden. Als je toestel binnen alle garantievoorwaarden valt, dan is reparatie kostenloos. https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...


kevin-sig
0 Likes