Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S7 melding Downloading... Do not turn off target

(Onderwerp aangemaakt op: 04-07-2018 08:11 AM)
4202 Weergaven
Henk64
First Poster
Opties

Ik heb een groen scherm met downloading... Do not turn off target al een halve dag maar hij doet niets???

0 Likes
Frans1962
First Poster
Opties

0 Likes
Frans1962
First Poster
Opties
Dank je wel hij doet het weer
0 Likes
ab21
Student
Opties

Hallo,

Ik heb samsung galaxy s7 edge en sinds paar dagen gaat mijn telefoon niet aan. Ik heb verschillende knopjes uitgeprobeerd en vervolgens krijg ik een blauwe scherm met 'downloading do not turn off target'.  Wat nu? ik heb van alles geprobeerd, maar doet niks. 

Ik hoor graag wat ik moet doen.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeienavond @ab21! Voor de zekerheid, heb je de geboden oplossingen in dit topic al geprobeerd?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
ab21
Student
Opties

ja, ik allees geprobeerd, maar niks

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Balen dat de oplossingen hierboven niet hebben gewerkt @ab21! Omdat je aangeeft dat het toestel verder niet meer aan wilt, kun je het beste een van de servicepunten bezoeken: https://www.samsung.com/nl/support/service-center. Als dat geen optie is, kun je ook gebruik maken van de ophaalservice. 

kevin-sig
0 Likes
Tesske
First Poster
Opties

Hoi! Ik heb dit probleem ook. Heb de opties van het volume knopje omlaag en de aan en uit knop al geprobeerd, ook heb ik hem niet aan de lader zitten. Hij reageert wel als ik het volume knopje omlaag en de aan en uit knop in houd, maar dan gaat mijn telefoon vervolgens gewoon weer terug naar hetzelfde scherm met downloading... do not turn off target, weet iemand wat ik dan moet doen. Ik heb ook de aan en uit knop, home knop en het volume knopje omlaag geprobeerd maar dan doet ie helemaal niks en blijft het gewoon op hetzelfde do not turn off target scherm staan

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Als je de knoppen ingedrukt houdt (volume omlaag - aan/uit knop), dan moet je deze meteen loslaten wanneer het scherm trilt of je iets zien veranderen op het scherm. Als je de knoppen ingedrukt houdt krijg je dit scherm te zien. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Tesske
First Poster
Opties

klopt, blijkt dat mijn accu en moederbord kapot waren. Maar toch bedankt voor je hulp!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Top, mooi dat het gefixt is!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes