Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S7 laadt niet meer via netstroom op, alleen nog via usb in laptop

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2017 08:10 AM)
4400 Weergaven
Jan1973
First Poster
Opties

Mijn S7 laadt niet meer op via netstroom (al diverse andere laders geprobeerd uiteraard), alleen nog via een usb kabel gekoppeld aan laptop/pc. Er is voor de rest niets met mijn telefoon gebeurd, behalve een systeemupdate vorige week woensdag (23 augustus) ik heb dit probleem sinds afgelopen zondag (27 augustus).

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jan1973,

welkom op de Community!

Hoe gaat dit in de veilige modus? http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/925591

Als ik het goed begrijp kun je met geen enkele lader via een willekeurig stopcontact opladen?

rsz-846676
0 Likes
Jan1973
First Poster
Opties

Helaas, dat werkt ook niet!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wat apart dat alleen stroom via de laptop geaccepteerd wordt .. Ik mag wel aannemen dat je verschillende aansluiting op de muur hebt geprobeerd, toch? Indien dit zo is ben ik bang dat er een defect aanwezig is, al zou ik niet zo 1, 2, 3 weten wat er aan de hand is. Indien mogelijk adviseer ik je het te laten nakijken bij één van onze servicepunten

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
krnhfst
First Poster
Opties

Hallo Jan, ik heb momenteel hetzelfde probleem met mijn Galaxy A2. Deze wil alleen opladen via de laptop helaas. Heb jij inmiddels een oplossing voor het opladen?

Groeten Karin

0 Likes
krnhfst
First Poster
Opties
Galaxy A3 bedoel ik i.p.v. A2
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je m'n stappen gevolgd, @krnhfst

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
krnhfst
First Poster
Opties

Alle stappen heb ik uitgevoerd. Ook heb ik de toegang schoongemaakt met een klein borsteltje, na deze actie heb ik 1 x kunnen opladen via netstroom. Maar daarna kon ik alleen maar weer opladen via de laptop of beeldscherm van de pc. Op zich is dit geen groot probleem alleen wanneer wij in augustus 3 weken op vakantie gaan heb ik geen beeldscherm of laptop mee. Ik vind het heel vreemd maar zie geen andere oplossing dan de A3 te laten repareren helaas..

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@krnhfst als geen van de opties een oplossing hebben geboden, dan ben ik bang dat je toestel inderdaad onderzocht moet worden. Je kunt zoals aangeven, langs één van onze servicepunten voor een check. Vergeet dan niet de aankoopbon en ID mee te nemen! Maak vooraf een back-up voor de zekerheid. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes