Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S7 geen geluid bij bellen, video etc

(Onderwerp aangemaakt op: 02-06-2020 01:49 PM)
994 Weergaven
Cdevrs
First Poster
Opties

Ik heb na het uitzetten van wekker geen geluid meer op mijn S7. Ik hoor geen beltonen, meldingen, geluid bij video , telefoongesprek. Met een koptelefoon hoor ik dit wel allemaal. Ik heb al een paar keer telefoon uit een aan gezet. Is dit een instelling of is er iets mis met mijn telefoon?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, dus als ik het goed begrijp is de speaker defect. Je kunt nog een reset proberen, maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch.

Als het dan nog niet werkt, kun je het toestel het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice

Kom je er zo uit?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Cdevrs,

Dat is gek! Kun je eens kijken of het geluid wel werkt in de Veilige Modus

rsz-846676
0 Likes
Cdevrs
First Poster
Opties

Dit heb ik geprobeerd maar nog steeds geen geluid. Ik heb via de app samsung members, interactieve controles luidspreker getest, de eerste hoor ik wel zonder koptelefoon de tweede (medialuidspreker) niet. Er wordt o.a. vermeld te kijken naar update software. Maar als ik handmatig wil updaten dan krijg ik de melding dat de laatste versie er al op staat.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, dus als ik het goed begrijp is de speaker defect. Je kunt nog een reset proberen, maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch.

Als het dan nog niet werkt, kun je het toestel het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice

Kom je er zo uit?

rsz-846676
0 Likes