op 02-06-2020 01:49 PM
Ik heb na het uitzetten van wekker geen geluid meer op mijn S7. Ik hoor geen beltonen, meldingen, geluid bij video , telefoongesprek. Met een koptelefoon hoor ik dit wel allemaal. Ik heb al een paar keer telefoon uit een aan gezet. Is dit een instelling of is er iets mis met mijn telefoon?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-06-2020 12:37 PM
Okay, dus als ik het goed begrijp is de speaker defect. Je kunt nog een reset proberen, maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch.
Als het dan nog niet werkt, kun je het toestel het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice.
Kom je er zo uit?
op 03-06-2020 09:40 AM
op 03-06-2020 10:49 AM
Dit heb ik geprobeerd maar nog steeds geen geluid. Ik heb via de app samsung members, interactieve controles luidspreker getest, de eerste hoor ik wel zonder koptelefoon de tweede (medialuidspreker) niet. Er wordt o.a. vermeld te kijken naar update software. Maar als ik handmatig wil updaten dan krijg ik de melding dat de laatste versie er al op staat.
op 03-06-2020 12:37 PM
Okay, dus als ik het goed begrijp is de speaker defect. Je kunt nog een reset proberen, maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch.
Als het dan nog niet werkt, kun je het toestel het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice.
Kom je er zo uit?