Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S7 Edge Scherm roze streep klacht over Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2018 08:38 PM)
415 Weergaven
YGZ
First Poster
Opties
 
Ik ben boos, heb op 2 juli 2016 een Samsung Galaxy S7 Edge gekocht, nooit problemen gehad tot.... vorige week maandag 23 juli 2018.
Een roze streep over het scherm, wat een probleem van de S7 schijnt te zijn.
Naar de T Mobile waar het toestel is gekocht. Hierbij tevens een abbonnement bij afgesloten.
Daar wordt gezegd, als je de telefoon uiterlijk zaterdag 28 juli brengt (teruggezet naar fabrieksinstellingen) dan heb je het toestel binnen 1 week weer terug.
Zo gezegd zo gedaan, kom ik in de T mobile winkel blijkt dat de garantie net is verlopen.
Daar wordt geadviseerd om contact op te nemen met Samsung zelf of ze nog iets kunnen doen, garantie net 3 weken verlopen.
Op maandag 30 juli 2018 bellen we met Samsung, gesproken met Dhr. Vishal die adviseert om naar een servicelocatie te gaan van Samsung te gaan.
Dichtstbijzijnde locatie is Deventer.
Mocht dit niet lukken dan moeten we Dhr. Vishal weer bellen dan kan hij nog wat doen....
Almelo-Deventer heen en terug 90 kilometer......kom je daar wordt er gezegd helaas we kunnen niets voor je doen.
Garantie vervallen en toestel heeft productiedatum mei 2016 wordt mij verteld, niet mijn probleem lijkt mij.
Ook wordt daar gezegd dat ik me de moeite had kunnen besparen om naar Deventer te gaan, want bij elke training aan de medewerkers van Samsung wordt verteld dat zodra de garantie periode is vervallen er ook geen enkel coulance is.
Dus dat had Dhr, Vishal ook moeten weten.
 
Van het kastje naar de muur gestuurd.....helaas en erg boos.
 
Pak de telefoon en bel weer met Samsung, zoals Dhr. Vishal had geadviseerd. 
Krijg nu Chantal aan de telefoon, verhaal weer uitgelegd en ze pakt het dossier erbij.
Inderdaad er is contact geweest en alles genoteerd, behalve dat we terug konden bellen en dan een oplossing werd gezocht.
In de wacht, moet eerst worden overlegd......dan moet ik het IMEI en serie nummer doorgeven en wordt er contact gezegd met de interne afdeling, Chantal zegt wel gelijk dat ze niets kan beloven.
IMEI nummer heb ik op de kassabon staan maar serienummer staat in de telefoon, dat kan ik niet zo snel vinden moet de telefoon weer opstarten want hij is teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Chantal vraagt of ik terug kan bellen zodra ik het heb gevonden......ja hoor weer bellen.....weer in de wacht...en dan krijg je het antwoord....helaas we kunnen niets doen.....en de productie datum is mei 2016 wordt mij weer verteld niet mijn probleem, ik heb het gekocht op 2 juli 2016
 
Ik heb haar ook verteld dat ik het er niet mee eens ben en dat ik nog stappen ga ondernemen, nog nooit beroep gedaan op de garantie (mijn man heeft in dat jaar ook hetzelfde toestel gekocht) en dan wordt je zo behandeld.
Na meer dan een half uur aan de telefoon ben ik zo boos.....nu deze mail.
Ik wens een goede oplossing.
 
Met vriendelijke groet,
 
Yvonne 
 
0 Likes
1 Antwoord
Jan
Helping Hand
Opties

Hoe boos je ook wilt zijn 2 juli 2016 - 2 juli 2018 is 2 jaar. Dus formeel is de garantie verlopen en dan geef ik je weinig kans. Misschien moet je dit artikel ook eens lezen. Dit alles samen denk ik een kansloze missie. https://tweakers.net/nieuws/120399/samsung-repareert-probleem-met-roze-lijn-in-scherm-s7-edge-onder-...

0 Likes