Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S7 edge groene en rooie streep!

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2017 09:25 AM)
1270 Weergaven
teleurgesteld
First Poster
Opties

Beste leden,

Heb nu enige tijd (1jaar) een s7 edge waar ik best teleurgesteld over ben, de eerste maand toen ik deze in het bezit kreeg verscheen er al een rode streep op het scherm, was waarschijnlijk een of andere fout bij de productie werd mij verteld, dus de telefoon inleveren en 2 weken later kon ik hem weer ophalen, inderdaad de streep was weg.

Nu kwam er een paar weken geleden een groene streep op het scherm, dan was hij er en dan weer een dag niet. Nu zit hij er sinds 2 weken standaard op, maar vanaf vanmorgen zijn er ook weer 2 rooie bij gekomen dus heb nu 2 rooie en een groene streep op het scherm, telefoon is niet gevallen zit geen kras of niks op en wordt altijd netjes mee omgegaan. Moet ik hier nu weer mee terug naar de winkel die mij gaan vertellen dan ze hem moeten opsturen en vervolgens het toestel weer 2 weken kwijt ben. kun je weer alles eraf halen, zien dat je een ander toestel regel en daar alles weer op moet zetten. 

Vind dit een zeer slechte zaak van samsung vooral voor zo'n duur toestel.

0 Likes
2 Antwoorden
Talí
Helping Hand
Opties

Beste teleurgesteld,

Dat is inderdaad een irritant probleem heb er zelf ook last van gehad een jaar geleden (hoewel het bij mij alleen ging om 1 rode streep). Het is een hardware issue dus daar is op afstand niks aan te doen; het toestel moet gerepareerd worden.

Ik zal je zeker adviseren om NIET de reparatie aan te melden bij je verkooppunt maar via Samsung Ophaal Service http://www.samsung.com/nl/reparatie/ophaalservice/

Ze komen dan je toestel thuis of op werk ophalen en 3 dagen later leveren ze je toestel weer terug. Hiermee heb je zelf ook inzicht in de status van je reparatie en kan de Samsung Helpdesk ook meekijken naar de status voor eventuele vragen hierover. Wat betreft garantie zou dit onder de fabrieksgarantie moeten vallen mits zoals je zelf al aangeeft het toestel geen gebruikersschade heeft (is altijd afhankelijk van wat de reparateur constateert).

Wat betreft overzetten van data kan je het beste gebruik maken van Smart Switch (http://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/). Dit is een programma die je op 2 manieren kan gebruiken:
1) Op je telefoon Smart Switch downloaden en je data overzetten op een SD kaart
2) Op je PC/laptop Smart Switch installeren en een back-up lokaal maken op je pc.

Na de reparatie hoef je alleen Smart Switch weer te openen en op; "Herstellen drukken". De back up neemt bijna alles mee, behalve privé wachtwoorden en data die in de cloud staat. 

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
bestYTgamer
Explorer
Opties
bij mij kwam er een rode streep op m'n samsung a21s. dat kwam steeds na youtube luisteren. het bleek later gewoon na beelden te zijn, ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar behoud deze tip maar
0 Likes