Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

recorder

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2021 03:34 PM)
2870 Weergaven
Marcl1
Journeyman
Opties

k heb een Samsung Galaxy A7. Ik ben journalist en, zou graag telefonische interview rechtstreeks opnemen. Kan dat als ik dus zelf bel? Zo ja, hoe doe ik dat aub?

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Beste @GerdaB  en alle anderen in dit topic.

Er zijn 3 manieren om gesprekken op te nemen.

Methode 1 

Zoek goed in de Playstore, Galaxy store of Google naar apps die zouden kunnen werken en test net zolang tot je er 1 vind die werkt.

Methode 2

Er zijn bepaalde headsets die deze functie hebben, dus goed Googlen en research doen en dan zou je kunnen overwegen om er 1 te kopen. Of dit goed zal werken kan niemand je vertellen is een kwestie van proberen.

Methode 3

Root je toestel.. ( Tutorials op XDA Forum) Je verliest wel garantie als je root. Via root omzeil je de blokkade binnen Android die er voorzorgt dat je andermans stem niet kan opnemen.  Het enige wat je hierna hoeft te doen is een call recorder zoeken die root nodig heeft.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kwam hier met een vraag, en die is zo goed mogelijk beantwoord.

De rest is aan jou. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

32 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond, ga naar de Google Play store en typ in 'call recorder' Hierna is het een kwestie van testen tot je er 1 vind die goed werkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marcl1
Journeyman
Opties

erg bedankt voor de info.... 

Dengisan
Pioneer
Opties
Beste Marc, om u een handje te helpen.
Hierbij de officiële Samsung Electronics recorder.

-> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sec.android.app.voicenote
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

@Dengisan 

Ik denk dat je beter moet lezen... er word gevraagd om een call recorder geen voice recorder. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Ja, beter lezen 👓 👎! Een handje goed helpen, heeft Patrick al gedaan 👏🥇🏆🆒!!

signatureee
Groet, Dick

Dengisan
Pioneer
Opties
Excuses, mijn fout. Hierbij de volgende opties, met mijn foto's erbij toegevoegd.

1) Wanneer u iemand belt, tikt u op de drie punten in de rechterbovenhoek, daar ziet u de oproepopname, tik gewoon om te starten wanneer u dat nodig had.

2) Voor het geval u voor altijd wilt, ga naar instelling en zoek naar oproepopname, u wordt doorgestuurd naar de optie, schakel deze gewoon in voor automatische opname.

20190721_143125_5112_19983.jpg

20190721_142440_5110_19982.jpg

20191231_222559_19181_19984.jpg

Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Geen idee wat voor telefoon je hebt dan.. de Samsung telefoons die ik ken hebben die optie standaard niet.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Dengisan
Pioneer
Opties
Hey Patrick, ik heb de Samsung A20e maar ook de S21 en S20. Alle drie mogelijk voor mezelf. Maar het kan nog gemakkelijker door
Google Voice te gebruiken dat is de gemakkelijkste manier om een ​​telefoongesprek op je Galaxy S10 of nieuwer op te nemen. Je kan een Google Voice-account hebt ingesteld en de app op je telefoon hebt ingesteld, moet je ervoor zorgen dat de gespreksopname nadat is ingeschakeld:

1. Start de Google Voice-app.

2. Tik op de drie horizontale lijnen linksboven in het scherm en tik vervolgens op 'Instellingen'.

3. Schakel 'Inkomende oproepopties' in door de knop naar rechts te vegen.

Als u nu een oproep ontvangt, kunt u deze automatisch opnemen door op "4" in de kiezer te tikken nadat de oproep actief is. Druk nogmaals op "4" om de opname te stoppen.

20210312_211929_19986.jpg

Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Mooi als het zo kan, maar standaard kan dit niet. Je moet er wel wat third party apps voor gebruiken👍🏼
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick