Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

s8+ microfoon doet raar in snapchat

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2017 09:02 PM)
670 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

pat1812
Explorer
Opties

Ik heb een raar probleem: wanneer ik een snapchat filmpje maak, dan komt er in het filmpje een krakend geluidje. klinkt alsof je te hard schreeuwt, terwijl dat helemaal niet zo is.

in andere apps en ook als ik met de standaard recorder test gebeurt dit niet. Alleen tot nu toe bij snapchat.. dan zou je denken.. ja ligt aan snapchat, maar op mijn s7 edge totaal geen probleem

ik heb herinstallatie, cache legen, permissies nagekeken etc.. kan het niet vinden. Het irriteert me mateloos dat mijn s7 edge hierin gewoon beter is dan mijn nieuwe telefoon 😞

iemand anders dit vreemde probleem of zou je het kunnen testen voor me op jouw telefoon?

bedankt!

0 Likes
7 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Pat,

Dat lijkt me inderdaad erg irritant! 😞 Ik gebruik zelf geen Snapchat, dus testen kan ik niet, maar zoals je het beschrijft klinkt het wel als een compatibiliteitsprobleem met Snapchat. Misschien kun je ook contact opnemen met de ontwikkelaar van de app terwijl je wacht op verdere feedback van hier?

kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Pat, dat lijkt me niet handig! Hoe ik je verhaal zo lees, zou je inderdaad denken dat dit aan Snapchat ligt. Ik heb het even getest op één van onze toestellen, maar heb 't probleem niet kunnen herkennen. Het is dus erg vreemd dat 't wel op jouw toestel gebeurt, maar niet in andere apps. Zou je anders misschien een back-up kunnen maken en het toestel een keer resetten? Wellicht dat er toch iets fout zit in de software. Laat je me weten hoe dat gaat?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
pat1812
Explorer
Opties

Nee dat werkt ook niet, hij blijft het doen. Als die het niet op jouw toestel niet doet dan ga ik er toch vanuit dat het probleem in de microfoon zit ergens. Je hebt ook een filter die je stem veranderd gebruikt en wat harder in de mic gepraat? Die met die brede mond bijvooorbeeld doet het continue bij mij op wat schelle stemmetjes

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ik snap je punt, maar het is moeilijk om te bepalen waar dit probleem door wordt veroorzaakt. Kun je anders eens bellen naar *#0283# en de mic test uitvoeren? Je mag praten in de mic tot je jezelf hoort. Klinkt dat ook raar? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
pat1812
Explorer
Opties

Dat doet die normaal. Maar dat had ik eigenlijk al gezegd. Andere programma's met normale stem werkt allemaal goed. Met een vervormde stem in snapchat niet. Helaas nog geen antwoord van snapchat gehad. Maar aangezien jij het niet hebt denk ik wel dat er iets mis is met mijn microfoon. 

0 Likes
pat1812
Explorer
Opties

Na testen met 2 andere modellen in de winkel blijkt hetzelfde probleem. Lijkt dus toch te liggen aan snapchat. Nou maar hopen dat hun ook eens reageren of oplossen. Ben in ieder geval blij dat mijn toestel niet kapot is. Thanks voor het antwoorden hier iig. Hou jullie op de hoogte als ik antwoord van snapchat krijg.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @pat1812, fijn dat je hebt kunnen uitsluiten waardoor dit veroorzaakt wordt! Graag gedaan in ieder geval en hopelijk krijg je spoedig een antwoord van ze. Ik hoor 't graag van je, zodra je meer weet!

0 Likes