Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

promotie

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2019 06:17 PM)
1156 Weergaven
YS010
Apprentice
Opties

Hi,

Ik heb op 3 oktober mijn S10e geregistreerd voor een promotie, deze is 10 oktober goedgekeurd en in totaal zou het 6 weken duren voor ik de promotie binnen zou krijgen, alleen zit ik nu flink wat over 6 weken heen en heb ik nog steeds geen smartwatch gekregen. Bellen helpt niet, want er wordt gezegd dat er geen voorraad is (een maand lang) en dat er een mail wordt doorgezet naar een andere afdeling. iemand help??

0 Likes
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
heb je een registratie code voor me dan laat ik het even uitzoeken.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
YS010
Apprentice
Opties

Registratie nr is 84756

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @YS010,

Thanks! Ik heb het voor je nagekeken en we wachten momenteel op voorraad.

Toevallig hoorde ik gisteren dat er weer een hele lading onderweg is, dus zal niet lang meer duren voordat je hem in huis hebt.

rsz-846676
0 Likes
YS010
Apprentice
Opties

Best lang om langer dan 4 weken te wachten op voorraad. Dit is het verhaal dat ik dus 4 weken al hoor

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat begrijp ik, maar in de voorwaarden wordt aangegeven dat Samsung ernaar streeft het product binnen zes weken te leveren.

rsz-846676
0 Likes
YS010
Apprentice
Opties

Ja en Samsung zegt ook dat als alles klopt ik het binnen 6 weken ontvang. Alles klopt, de aanvraag is goedgekeurd. Jullie voorraad ontbreekt

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Weet je wat streven betekend? Even opzoeken misschien? Er is even geen voorraad kan gebeuren toch? Wacht gewoon geduldig af en je word beloond met een prachtige horloge. Hier zo gaan reageren maakt het echt niet sneller hoor.
0 Likes
YS010
Apprentice
Opties

Weet je wat ontvangen binnen 6 weken is? Zoek jij dat s ff op. Zoek ook maar meteen ff op wat even betekent, aangezien dat voor jou 4 weken of langer betekent, heb je de definitie niet helemaal helder. Wanneer er wordt gezegd binnen 6 weken ontvang je het horloge als alles goed is en ik krijg een goedkeuring, dan moet ik daarvan uit kunnen gaan. Dus je bijdehante opmerking heeft geen basis

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Moet je toch echt beter gaan leren lezen:
hier de voorwaarden ervan uitgaan dat het deze actie is https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=YG34SJTNDXM94:
https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_6715.pdf

puntje 4.4.
Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen de 16 weken na het indienen van een geldige registratie, respectievelijk het
vaststellen van de winnaars in het geval van een wedstrijd, over te maken, af te leveren of persoonlijk aan de Deelnemer te
overhandigen. Wanneer het Voordeel een geldbedrag (cashback) is, kan dit alleen worden overgemaakt naar een
rekeningnummer binnen de Europese Unie. Wanneer het Voordeel een cadeau (product) is, kan dit alleen worden verzonden
naar postadressen binnen de Benelux.

Wil je nog meer BASIS?
0 Likes