Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met "nieuwe alinea" in What

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2022 02:29 PM)
1056 Weergaven
monq
Apprentice
Opties
Hi, ik heb, sinds vandaag, geen "nieuwe alinea" toets meer in whatsapp.   In berichten wel, en hier ook, staat netjes op de meest rechtsonder-toets
het teken voor een nieuwe alinea.
In Whats staat er enkel : verzend, en dat is euh, heel goed opletten én natuurlijk dat ik niet punt, andere lijn kan invoegen bij een nieuw onderwerp. Errug vervelend.

Groetjes,
Monq
0 Likes
6 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @monq, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Omdat je deze optie wel hebt bij de andere apps en hier op de Community zal dit in de app zelf moeten worden toegevoegd. Je kan dit dan het beste bij de app ontwikkelaar aankaarten 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
monq
Apprentice
Opties
Dag MartijnK, fijn zeg, zo'n snel antwoord ! Dankjewel 😁. Euh, hoe doe ik dat ? En wat denk je, hebben ze het niet te druk om op mijn vraagje te antwoorden ? En k kom niet op de correcte naam van die toets 🤔. Dus als je terug antwoord geeft 🙏 kan dat er ook wel bij 🤭. Alvast heel erg bedankt, groetjes, monq 😊
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat de naam van deze toets is durf ik je echt niet te zeggen, ik zie deze toets zelf ook niet bij één de apps die je noemt. Wellicht dat je hier een schermafdruk van kan maken en deze mee stuurt.

Als je gaat naar: https://bit.ly/3R5poma kan je hen hier ook op wijzen

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
monq
Apprentice
Opties
Hee, alweer zo snel ! Maar natuurlijk ken jij deze toets hoor ! Ik kan geen schermafbeelding maken , want dan verdwijnt het toetsenbord
Deze toets is het : waardoor je niet steeds alles achter moet typen.
Zie je, hiermee kan ik fijn vb een nieuwe alinea maken. Met whatsapp moet ik maar alles achter mekaar tijpen, want daar is geen toets waarmee ik kan aangeven dat ik een nieuwe vraag wil stellen. De return-toets mss ? Geeft niet joh, dat vind ik wel ergens.
Hartelijk dank voor de doorverwijzing !
Zie je, jij hebt m ook gebruikt : tussen stuurt
1 alinea vrij !
En : Als je...
Die spatie krijg ik er niet meer tussen, die heet nu 'verzend' en verzenden doet-ie wel

Bedankt en groetjes,
Monq
MMWW
Apprentice
Opties
Hi,ik kan ook geen nieuwe regel beginnen op WhatsApp...inplaats van een pijltje rechtsonder staat er verzenden!!! Dit kan de bedoeling niet zijn.Samsung A72!!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MMWW,

Bedankt voor jouw bericht. Het kan zijn dat bij de Instellingen van WhatApp bij jou 'Verzenden met Enter' aanstaat. Om dit te veranderen ga in WhatsApp naar Instellingen ---> Chats ---> 'Verzenden met Enter' kan je hier uit zetten, op de toetsenbord wordt het weer een Enter knop dan. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes