Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met draadloos opladen S8

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2018 12:04 PM)
1873 Weergaven
Eaglesye
Student
Opties

Hallo,

Ik heb een draadloze oplader van de S7 (edge), maar deze werkt niet goed met mijn S8.

Af en toe is de oplader wel bezig (je hoort hem ook zacht blazen), maar mijn telefoon wordt niet opgeladen. 

Daarnaast stopt de oplader ook niet, wanneer mijn telefoon 100% is opgeladen, wat hij wel deed bij de S7 (edge). 

Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? 

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik had ook problemen met de S7 oplader met de S8+ en nu soms nog met de Note 8..
Ik heb draadloos snel opladen uitgezet, dan gaat de ventilator ook niet meer aan, en dat is fijn aangezien hij langs me op het nachtkastje ligt en ventilator zwaar irritant is in de nacht haha!

Wat bedoel je precies met dat hij niet stopt met opladen? Als hij bij 100% is zal hij altijd op 100% blijven staan tot je hem van de lader haalt.. Maar dat is ook als je een kabel gebruikt. Hij gebruikt namelijk bij 100% de voeding van de oplader ipv de batterij (daarom is die altijd 100% dan)
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Eaglesye, heb je het antwoord van @Rohit nog gezien?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Eaglesye
Student
Opties

Bedankt voor je reactie. 

Sorry voor de late reactie. 

Hoe zet je het snel laden uit? Bij mij staat die inderdaad ook op mijn nachtkastje. 

Bij mijn S7 edge, ging de ventilator uit wanneer hij 100 % is opgeladen. 

Bij de S8 blijft de ventilator (wellicht wel wat zachter) blazen terwijl mijn mobiel op 100 % is. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Eaglesye, goeie vraag! Je kunt snel laden uitzetten via Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > 3 cirkels rechtsboven > Geavanceerde instellingen > Snel opladen via kabel (dit zou ook voor draadloos moeten werken). 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes