Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen bij het downloaden van onbekende bronnen sinds update

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2021 04:42 PM)
735 Weergaven
anoniem200
First Poster
Opties

Na de laaste software  update   heb ik probleem  met downloaden    van onbekende bronen       na reset  geen probleem    na  update  wel     na reset  en auto update uit       word toch he update  geïnstalleerd   hoe dat lan snap ik niet   ik hoop dat samsung met een nieuwe update komt  het   is al een  jaar zo 

0 Likes
14 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Op het moment dat je dingen download van onbekende bronnen kan het zijn dat je corrupte bestanden binnenhaalt. Deze kunnen dan rechten overnemen en dingen uit zichzelf instaleren. 

Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @anoniem200,

Om welk toestel gaat het?

Je kunt op de volgende pagina's zien wat de verwachtte updateprogramma is: https://bit.ly/2Fnex75https://bit.ly/2FpPaiC

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
anoniem200
First Poster
Opties
Ik heb dus een probleem loop al bijna een jaar te klagen bij samsung er word maar niks aan gedaan die laatse update zitten fouten in en dat zien ze maar niet in elke keer reset dit probeer dat elke het zelfde verhaal maar de update aan passen of een nieuwe uitbrengen dat niet

Ik begin het zat te worden ik had meer van samsung verwacht

Groet
0 Likes
anoniem200
First Poster
Opties
Ja ik weet onbekende bronnen is een risico maar als ik het wil moet ik het kunnen samsung mag het afraden tuurlijk maar niet blokeren
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Samsung blokkeert het niet. Je kan het gewoon aan zetten.
anoniem200
First Poster
Opties
Dat staat aan maar nog word het geweigerd als in de melding app niet geïnstalleerd daar wil ik van af ik wil zonder die melding kunnen installeren uit onbekende bronnen
0 Likes
anoniem200
First Poster
Opties
De Samsung J530F
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je hebt een budget telefoon uit 2017 dus ik zou niet te veel meer verwachten qua updates.

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Mogelijk dat de betreffende app gewoon niet werkt met de android versie van jou telefoon.