op 07-02-2017 06:30 PM - laatst bewerkt op 08-02-2017 10:04 AM door Tim
hoe verplaats ik pictogrammen en of widgets op het startscherm van de J5.
Ik zie een mooie instructie maar dat werkt niet bij mij
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-02-2017 10:01 AM
Hoi Willeke,
Je kunt een item verplaatsen door deze te blijven aanraken en vervolgens te slepen naar de gewenste locatie. Widgets toevoegen doe je door een leeg gedeelte in het startscherm te blijven aanraken.
Als dit niet lukt, dan vermoed ik dat je het scherm op een verkeerde manier indrukt en raad ik je aan even hulp te vragen van iemand. Mocht het scherm echt niet reageren, dan kan het zijn dat er iets mis is met de schermgevoeligheid.
op 08-02-2017 09:35 AM
op 08-02-2017 03:01 PM
Hoi Rohit. helaas dat vingertje op t scherm lukt niet.
Het teken linksonder, waarmee ik de instellingen zou moeten krijgen, reageert niet.
Als ik daar op druk geeft hij aan dat er geen apps geopend zijn of geeft ie weer welke wel geopend zijn.
Ik heb al zoveel geprobeerd, ik kom er niet uit.
op 10-02-2017 10:01 AM
Hoi Willeke,
Je kunt een item verplaatsen door deze te blijven aanraken en vervolgens te slepen naar de gewenste locatie. Widgets toevoegen doe je door een leeg gedeelte in het startscherm te blijven aanraken.
Als dit niet lukt, dan vermoed ik dat je het scherm op een verkeerde manier indrukt en raad ik je aan even hulp te vragen van iemand. Mocht het scherm echt niet reageren, dan kan het zijn dat er iets mis is met de schermgevoeligheid.
op 13-02-2017 08:49 PM