Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pick up reparatie service

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2020 10:33 AM)
4635 Weergaven
Saskia1976
Pioneer
Opties

Mijn Samsung xcover 4 is opgehaald onder garantie voor reparatie via de pick up service van Samsung. Mijn telefoon zou gisteren tussen 8.00 en 13.00 uur bezorgd worden. Om 13.38 uur kreeg ik een tekstbericht dat de koerier er rond 14.05 uur zou zijn om mijn toestel te retourneren. Ik heb tot 14.45 uur gewacht. Geen koerier. Tot mijn grote verbazing staat in het systeem dat mijn telefoon is afgeleverd. Ik heb 6 keer geprobeerd te bellen naar Dynalogic zonder iemand aan de lijn te krijgen. Ik sta alleen maar in de wacht voor €0,50 ct per minuut. Ik heb diverse mails verstuurd waar niet op gereageerd wordt.

Bellen met Samsung is ook niet mogelijk. Via messenger krijg ik een reactie of ik nogmaals met Dynalogic wil bellen.

De dienst waar ik gebruik van heb gemaakt heet Samsung reparatieservice. Ik mag er dan vanuit gaan dat Samsung haar verantwoordelijkheid neemt in deze zaak. Samsung waar is mijn telefoon?

Schermopname (446).pngSchermopname (447).png

0 Likes
98 Antwoorden
Saskia1976
Pioneer
Opties

Via messenger kreeg ik een berichtje dat een mevrouw een pakketje met mijn naam in haar brievenbus had gevonden. Op de doos zaten twee stikkers met verschillende adressen. Hoe dit nu weer mis kan gaan. Ik heb de meneer van Samsung zelfs nog mijn adres aan de telefoon laten herhalen, zodat ik zeker zou weten dat het goed zou gaan. Gelukkig was deze mevrouw zo eerlijk contact met mij op te nemen, zelfs nadat ze het doosje geopend had. Hopelijk komt de powerbank wel op het juiste adres aan.

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

@Saskia1976 Ah, dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling! Fijn dat dit eerlijk is aangegeven! Hopelijk heb je het snel in huis! 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Is alles nou al eens opgelost?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Saskia1976
Pioneer
Opties

Voor mij is alles nu opgelost maar of er ook iets verbeterd en/ of veranderd bij Samsung/ Dynafix heb ik een hard hoofd in. Ik ben niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn en dat is bijzonder spijtig.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Gelukkig is alles opgelost maar omg alle problemen die je had... ongelovelijk hopelijk lezen de bazen dit en worden er wat mongolen ontslagen😂

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Saskia1976
Pioneer
Opties

Of Samsung ook kudos gaat verdienen, we gaan het zien....

Geachte heer Mercelina,

Voordat u de zaak afsluit verneem ik graag van u welke stappen er genomen zijn om jullie service in samenwerking met Dynafix te verbeteren?
Tenminste ik ga er vanuit dat u het er mee eens bent dat een nieuwe telefoon opsturen niet de uiteindelijke oplossing is. 

Graag wil ik u er nogmaals op wijzen dat mijn telefoon onder garantie opgestuurd is voor reparatie aan de camera, ik heb de telefoon met een los en niet werkend scherm retour gekregen. Als ik de telefoon op verzoek van Samsung terugstuur naar Dynafix ontvang ik een prijsopgave van €264,- voor de reparatie van een kapot scherm. Vervolgens is mijn telefoon kwijtgeraakt. Dit alles heeft bijna 2 maanden geduurd en verdiend voor zowel Samsung en Dynafix geen schoonheidsprijs.

Graag verneem ik van u welke stappen er genomen zijn om een situatie als deze in het vervolg te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Saskia P.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

We hadden als compensatie afgesproken dat je een powerbank zou krijgen toch? Die is inmiddels besteld en zodra 'ie binnen is komt hij jouw kant op.

rsz-846676
0 Likes
Saskia1976
Pioneer
Opties

Klopt en daar ben ik blij mee maar het is geen uiteindelijke oplossing. Welke stappen heeft Samsung ondernomen om situaties als de mijne in de toekomst te voorkomen? Er is duidelijk structureel iets mis met de service die Samsung icm Dynafix aanbied.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

We bekijken dit per case en zullen dit uiteraard met Dynafix bespreken, zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.

Heb je inmiddels een vervangend toestel gekregen?

rsz-846676
0 Likes