Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Paarse streep in scherm (S6 Edge)

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2018 09:00 AM)
734 Weergaven
Marliss
Pathfinder
Opties

Eind vorig jaar heb ik een tweedehandse Samsung Galaxy S6 Edge gekocht, probleem met dit toestel is dat er een paarse streep door het beeldscherm heen te zien is!?

Heb zelf ook nog een Galaxy S5 die eerder ook 'n probleem had met het beeldscherm, er verschenen ineens allemaal rare strepen in beeld maar dit heb ik makkelijk opgelost gekregen met een app (Screen Filter) Geen problemen meer mee gehad verders!

Eigenlijk was het de bedoeling om van de S5 naar een S6 Edge te gaan, maar omdat ik die paarse streep enorm vervelend vind bij die S6 Edge gebruik ik het toestel nog maar weinig en ben ik gewoon nog m'n S5 blijven gebruiken! 

Wie kan me dus alsjeblieft helpen aan een werkende oplossing hiervoor? Hoor het graag! :smileyvery-happy:

Marliss
0 Likes
2 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Marliss,

Balen! Heb je een nieuw toestel, kun je hem niet gebruiken door die irritante streep 😞

Dit klinkt als een defect in het scherm. Waarschijnlijk is het toestel (bij de vorige eigenaar) gevallen, waardoor er een lichte beschadiging onder het scherm is ontstaan. De enige oplossing is dan ook om het scherm te laten vervangen, bijvoorbeeld bij een servicepunt als je een aankoopbewijs hebt meegekregen bij je aankoop.

kevin-sig
0 Likes
Marliss
Pathfinder
Opties

Hoi Kevin,

Das inderdaad enorm balen ja! 😓

Het toestel (de S6 Edge) heeft inderdaad een kleine beschadiging links onderin het beeldscherm, zal ben ik bang dus vast en zeker wel eens gevallen zijn bij de eerdere eigenaar.

Zelf dacht ik er ook al aan om het beeldscherm dan toch maar te laten repareren, alleen is dat qua budget betreft helaas wat lastig op moment.

Evengoed bedankt voor je reactie!

Marliss
0 Likes