op 26-09-2017 10:55 AM
Sinds deze morgen kan ik met mijn Galaxy s8 niet meer bellen. Als ik wil bellen krijg ik de melding: "U kunt geen uitgaande oproepen doen terwijl oproepblokkering is ingeschakeld". Zelf weet ik niet hoe deze functie aan is gegaan, laatst aan hoe deze uit moet.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-09-2017 12:12 PM
Hoi @Woutor,
Dan zijn er twee opties.
1) Open de telefoon-app en ga naar Instellingen >> Oproep instellingen >> Meer instellingen >> Oproepen blokkeren. Staat daar iets aan?
Indien ja, zet het blokkeren uit. Indien nee of als het zich niet laat deblokkeren:
2) Dan heeft de provider je geblokkeerd, bijvoorbeeld vanwege een niet betaalde rekening. Neem contact op met je provider.
11-12-2024 02:55 PM - bewerkt 11-12-2024 02:56 PM
Hallo @jannir,
Bedankt voor jouw bericht, ik help je graag verder. Wat bedoel je precies? Want je hebt verschillende netwerkproviders. Ga e.v. naar Instellingen ---> Verbindingen ---> Sim-beheer. Daar kan je bij Sim-kaarten zien wie jouw provider is.
Met groet,
AJay
op 26-09-2017 12:12 PM
Hoi @Woutor,
Dan zijn er twee opties.
1) Open de telefoon-app en ga naar Instellingen >> Oproep instellingen >> Meer instellingen >> Oproepen blokkeren. Staat daar iets aan?
Indien ja, zet het blokkeren uit. Indien nee of als het zich niet laat deblokkeren:
2) Dan heeft de provider je geblokkeerd, bijvoorbeeld vanwege een niet betaalde rekening. Neem contact op met je provider.
op 11-01-2019 12:22 PM
@KevinW schreef:Hoi @Woutor,
Dan zijn er twee opties.
op 30-07-2023 03:15 PM
Bij mij het zelfde, ik heb 1 persoon die steeds de melding krijgt dat mijn nummer niet meer bestaat
op 01-08-2023 10:08 AM
Hoi @Leentje, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als je de Bel-app opent en rechtsboven op de 3 puntjes tikt, kies nu voor Instellingen en ga naar Beller-id en antispambeveiliging. Staat de optie voor Spamoproepen en oplichters blokkeren ook ingeschakeld? Kan degene jou wel bellen als je deze optie uitzet?
Groeten,
Martijn
op 16-09-2023 11:29 AM
op 16-09-2023 11:30 AM
op 19-09-2023 08:42 AM
Hi @Moriaantje, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw telefoon? Welke melding krijg je te zien als je de zorgaanbieder wilt bellen? Lukt het wel als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus?
Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 09-12-2024 11:59 AM
11-12-2024 02:55 PM - bewerkt 11-12-2024 02:56 PM
Hallo @jannir,
Bedankt voor jouw bericht, ik help je graag verder. Wat bedoel je precies? Want je hebt verschillende netwerkproviders. Ga e.v. naar Instellingen ---> Verbindingen ---> Sim-beheer. Daar kan je bij Sim-kaarten zien wie jouw provider is.
Met groet,
AJay