Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

opladen A5 2017

(Onderwerp aangemaakt op: 17-05-2017 11:47 AM)
15896 Weergaven
Romy
Apprentice
Opties

Mijn A5 2017 laad niet fatsoenlijk op, hij zou binnen anderhalf uur helemaal moeten zijn opgeladen van 0 naar 100 maar dat duurt echt véél langer. Ook het 'snelladen' doet het nooit. Ik heb de telefoon ongeveer anderhalve maand en sinds ik de telefoon heb, heb ik een keer de melding gehad dat hij ging snelladen verder nooit. Ik gebruik gewoon de fastcharger. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon wel snel oplaad? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Beneden verwacht ik zowiezo dat hij het beter gaat doen, maar echt doe wat aan je stroom boven hoor! Ergens gaat het niet goed daar haha!
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Romy,

zou je eens kunnen kijken of de instellingen goed staan?
Ga naar 'Instellingen', klik vervolgens op 'Batterij' en scroll naar onder. Daar zie je 'Snel opladen via kabel'
Staat die aan of uit?

Ik neem aan dat je de originele usb kabel erbij gebruikt?
0 Likes
Romy
Apprentice
Opties
Hoi Rohit,

Ja snel opladen via kabel staan aan en ik gebruik inderdaad de originele meegleverde kabel.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zou je eens de App Accu Battery willen installeren?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.digibites.accubattery&hl=nl

hier kan je zien hoeveel de voltage is als hij oplaad. Zou je een screenshot kunnen maken daarvan?
0 Likes
Romy
Apprentice
Opties

Screenshot_20170517-173645.png

Screenshot_20170517-173559.png

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Komt die absoluut niet hoger dan de 430 Romy? Op mijn S8 pakt hij met een niet originele quickcharge lader al boven de 1000 namelijk.. maar hij schiet vaak weer terug naar lager en dan weer hoger.

Zou je de screenshot kunnen maken als hij er ongeveer al 2 min aan de oplader hangt? Want ik zie de laadsnelheid bij jou ook niet
0 Likes
Romy
Apprentice
Opties

BovenBoven

BenedenBeneden

Als ik de telefoon beneden oplaad is hij sneller.  Toch schakelt hij vrijwel nooit in snelladen modus.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zo wat een verschil zeg! Dan lijkt het mij toch aan je stroomvoorziening te liggen! Gebruik je veel verlengsnoeren of is dit boven rechtstreeks in de muur? Ik zou dan echt eerst iemand naar de stroomvoorziening laten kijken! En als je er echt 100% zeker van bent dat hij nooit snel laad even terug naar de winkelier of Samsung service point!
0 Likes
Romy
Apprentice
Opties

Ja, ik schrok ook van het verschil. Maar ik gebruik verder geen verlengsnoeren etc. Ga hem voortaan beneden leggen en dan kijken of hij het beter doet. Zo niet, laat ik er naar kijken bij een service point of winkel. Bedankt in ieder geval!

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Beneden verwacht ik zowiezo dat hij het beter gaat doen, maar echt doe wat aan je stroom boven hoor! Ergens gaat het niet goed daar haha!
0 Likes