Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

nougat op note 4?

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2017 03:27 PM)
283 Weergaven
Steffenm
Voyager
Opties

Nu er gen note 7 is blijft de note 4 nog eventjes in de running bij mij, k vroeg mij af of er iemand al iets weet of hier de android 7 op komt?

De note4 kan best nog een tijdje mee. als ik hem vergelijk met de s7 komen de specs van de mijne ( een octa core)best nog dicht bij elkaar in de buurt.

Steff
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Steffen,

De update naar Android Nougat voor de Note 4 staat op dit moment niet op de bevestigde planning voor het eerste half jaar van 2017. Dit is de periode welke bevestigd is door Samsung. De supportperiode voor de Note 4 loopt tot Oktober 2017, dus het is niet ondenkbaar dat de update nog komt. Het doen van uitspraken over modellen die niet in het eerste half jaar van 2017 geüpdatet worden zou slechts speculeren zijn.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Steffen,

De update naar Android Nougat voor de Note 4 staat op dit moment niet op de bevestigde planning voor het eerste half jaar van 2017. Dit is de periode welke bevestigd is door Samsung. De supportperiode voor de Note 4 loopt tot Oktober 2017, dus het is niet ondenkbaar dat de update nog komt. Het doen van uitspraken over modellen die niet in het eerste half jaar van 2017 geüpdatet worden zou slechts speculeren zijn.

kevin-sig
Kim1
First Poster
Opties

Beste Samsung,

Gezien het feit dat de Note 5 niet verkrijgbaar is geweest in NL na de Note 4 en de Note 7 niet is uitgebracht, is het wel bijzonder als de note 4 geen update naar Nougat zou krijgen. Geen opvolger in de note serie helaas dan graag laatste software voorlopig blijven ondersteunen. Anders ben ik 2x gepakt.

0 Likes