Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe Galaxy S7 Edge start constant opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2017 04:25 PM)
784 Weergaven
Mario1973
Student
Opties

Ik heb via internet in Duitsland een nieuwe galaxy s7 edge aangeschaft. Na ongeveer 20 minuten viel het toestel spontaan uit. Alleen met een harde reset kreeg ik het toestel weer werkend. Daarna heb ik een update naar android 7 gedaan met als gevolg dat het toestel in een soort bootloop kwam. Na wederom een reset ben ik nu op het punt dat het toestel wel werkt maar af en toe zich zelf weer spontaan uitschakeld en vervolgens weer opstart. Het geeft geen goed gevoel.

Wat kan ik het beste doen. Toestel terugsturen naar de leverancier of aanmelden voor reparatie. Het betreft overigens een europees model. Ik hoor het graag. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Mario,

Omdat de problemen al vanaf het begin aanwezig waren, kun je het beste via de verkoper je S7 omruilen voor een goed werkend exemplaar. Zeker omdat het toestel in het buitenland is gekocht, er is dan namelijk slechts beperkte fabrieksgarantie mogelijk. Reparatie in de Benelux is dan niet altijd mogelijk, of er kunnen extra kosten aan verbonden zijn, dus de winkelier lijkt me de beste zet hier.

Succes! Ik hoop dat je snel van je S7 kunt genieten.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hoi Mario, 

Indien je over een internationale warranty card beschikt, kun je inderdaad aanspraak maken op de garantie hier. Anders raad ik je aan om 'm terug te sturen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Mario,

Omdat de problemen al vanaf het begin aanwezig waren, kun je het beste via de verkoper je S7 omruilen voor een goed werkend exemplaar. Zeker omdat het toestel in het buitenland is gekocht, er is dan namelijk slechts beperkte fabrieksgarantie mogelijk. Reparatie in de Benelux is dan niet altijd mogelijk, of er kunnen extra kosten aan verbonden zijn, dus de winkelier lijkt me de beste zet hier.

Succes! Ik hoop dat je snel van je S7 kunt genieten.

kevin-sig
0 Likes
Mario1973
Student
Opties

Bedankt voor het bericht,

Op de site van samsung staat overigens dat een europees toestel gewoon in Nederland binnen de garantie valt. Op de site staat dat reparatie van toestellen buiten de EU op eigen risico zijn.  

http://www.samsung.com/nl/support/html/warrantyinformation/warrantyinformation2.html

Ik ga maandag contact opnemen met de verkoper. 

0 Likes
Oplossing
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hoi Mario, 

Indien je over een internationale warranty card beschikt, kun je inderdaad aanspraak maken op de garantie hier. Anders raad ik je aan om 'm terug te sturen. 

0 Likes