Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet meer kunnen inloggen na factory reset s7 edge

(Onderwerp aangemaakt op: 10-05-2018 05:40 PM)
1353 Weergaven
Chicco_Himself
Apprentice
Opties

Omdat ik zeker wilde zijn dat er niets meer op mijn S7 Edge zou staan ivm aanschaf nieuwe gsm heb ik een factory reset uitgevoerd. Om er zeker van te zijn  dat er niks meer op straat heb ik proberen in te loggen. Nu krijg ik echter de melding dat het apparaat opnieuw is ingesteld en dat ik in moet loggen met het Google Account welke eerder was gesynchroniseerd met dit toestel. Echter wat ik ook probeer (alle ingevoerde gegevens zijn juist want ik krijg zelfs een mail dat er op mijn S7 Edge is ingelogd) ik kom niet verder en krijg de melding "kan niet inloggen bij het apparaat vanwegen en onbekende fout,  gebruik en ander account of probeer na 24 u opnieuw in te loggen". 

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??? 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als het jezelf niet meer lukt om dit te doen kun je met de factuur en ID langs een servicepunt gaan.


https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als het jezelf niet meer lukt om dit te doen kun je met de factuur en ID langs een servicepunt gaan.


https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Chicco_Himself
Apprentice
Opties

Er is dus zelf niks meer aan te doen?

 

Mvrgr

Lucien

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zolang jij jou eigen Gmail account niet meer weet dan niet helaas.. Je kan proberen even contact op te nemen met Google. Kijken of hun wat kunnen doen voor je!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je ook geprobeerd te doen wat er in de melding staat; namelijk 24 uur te wachten?

kevin-sig
0 Likes
Chicco_Himself
Apprentice
Opties

Zoals aangegeven werkt mijn Google Account gewoon en weet ik ook het wachtwoord nog (gebruik dit uiteraard nu ook voor mijn huidige s9 Plus) alleen krijg ik dus continue deze foutmelding,  of ik nu 24 u,72 u of weet-ik-hoeveel-dagen wacht. ..

Dan zit er dus niks anders op om langs een Service Punt te gaan...:smileysad:

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Balen dat het wachten niet werkt! Dan kun je nog proberen om het wachtwoord van je account te veranderen, misschien dat hij hem dan wel pakt. Anders zit er inderdaad niks anders op dan een servicepunt te bezoeken. Vergeet niet je aankoopbewijs en identiteitsbewijs mee te nemen, anders mag een servicepunt geen reflash uitvoeren.

kevin-sig
0 Likes
Chicco_Himself
Apprentice
Opties

Dan ga ik het wachtwoord nog eens proberen te veranderen en anders zit er niks anders op... 

0 Likes
Marcotje
Student
Opties

Ik heb dus dat probleem ook met me s7 maar ik heb dus geen aankop bon er van

Wat zou ik dan kunnen doen

0 Likes
Chicco_Himself
Apprentice
Opties
Ik ben uiteindelijk naar mijn provider gegaan. Duurde iets van 5 min en toen was het geregeld. Als je de gsm wel bij hun gekocht hebt kunnen ze het waarschijnlijk voor je opzoeken.