Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

na fabrieks reset niet meer in te loggen op google account

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2017 10:11 PM)
70729 Weergaven
Edwin70
Journeyman
Opties

Hoi, na een update afgelopen zaterdag op mijn samsung s7 edge bleef hij uren hangen in het zwarte scherm met samsung logo, een vastloper dus. Ik heb uiteindelijk via kies een fabrieks reset gedaan en toen begon het probleem pas echt.. Ik moet inloggen met google account, heb werkelijk alle combinaties geprobeerd, ook bypass google acount geprobeerd  maar ik kom er niet meer in. Hij geeft dan de melding; kan niet inloggen bij het apparaat vanwege een onbekende fout. Gebruik een ander account of probeer na 24 uur opnieuw in te loggen. Ik ben nu al 1,5 dag bezig maar niets lukt me. Ik heb mn telefoon niet geregistreerd via samsung. Help aub! Bvd Edwin

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @esthervdb,

Bedankt voor jouw bericht. Ik ga je proberen verder te helpen om te zorgen dat je zo snel mogelijk weer toegang hebt tot jouw toestel. Zie e.v. de onderstaande link van de website van Google hierover. 

https://bit.ly/2z5aIgP

Wanneer je met de link er niet uitkomt raden we aan om met jouw aankoopbewijs te gaan naar 1 van onze Service Centers. Ze kunnen daar e.v. de software opnieuw erop laten zetten. Zie de onderstaande link voor de locaties en om een afspraak te maken.  Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of je eruit komt en/of je meer informatie wenst.

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
30 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Edwin, kan je met hetzelfde account wel inloggen op je laptop/pc?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Edwin70
Journeyman
Opties

Hoi, ja via de pc lukt inloggen wel. Ook heb ik een nieuw gmail account aangemaakt en daarmee op mijn telefoon geprobeerd in te loggen maar elke keer geeft hij onbekende fout aan.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik zou even proberen het toestel opnieuw te installeren via Samsung Smart Switch!

0 Likes
Edwin70
Journeyman
Opties

Net opnieuw geinstalleerd via smart switch en nog hetzelfde; telefoon gaf eerst aan na update dat hij ongeautoriseerd is teruggezet naar fabrieksinstellingen. Vervolgens kom ik toch weer in het scherm waarin ik de melding krijg dat ik mijn account moet controleren. Ik moet inloggen met een google account dat eerder was gesynchroniseerd met dit apparaat. En daar geeft hij aan als ik dat doe ; kan niet inloggen bij het apparaat vanwege een onbekende fout. Op mijn pc word via smart switch de melding gegeven; Uw apparaat is vergrendeld. Ontgrendel uw apparaat om verbinding te maken.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan moet je eerst het apparaat uit Google account halen waarmee hij voorheen geregistreerd was! Succes!
0 Likes
Edwin70
Journeyman
Opties

Juist dat google account kan ik nergens meer vinden helaas. In ieder geval bedankt voor je hulp!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Maar dat was toch jou account neem ik aan?
0 Likes
Edwin70
Journeyman
Opties

Het probleem is dat hij vraagt om een account die ooit gelinkt is aan de telefoon. Nu heb ik een aantal hotmail en gmail accounts aangemaakt de afgelopen jaren. Als ik inlog bij die accounts op de pc zie ik nergens dat er een account is die gelinkt is aan mn telefoon. Als ik op telefoon inlog met een van die accounts krijg ik een foutmelding.. M.a.w. ik kom met geen enkel email adres door dat google account heen. Ook niet nadat ik een nieuw gmail account heb aangemaakt en het daarmee probeer.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hi Edwin, het gaat inderdaad om het Google-account wat als eerste op het toestel is gebruikt. Heb je het toestel ook niet van iemand overgenomen toevallig? Dan zou diegene je uit de brand kunnen helpen.

Als dat het niet is, zou je met de bon en het toestel langs een Servicepunt kunnen gaan.

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.