Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mobiel data verbruik tijdens Wi-Fi verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2022 11:39 AM)
1191 Weergaven
Heegron
Apprentice
Opties
Mijn telefoon staat op verbinding met Wifi, maar trekt tegelijkertijd mijn Bundel(s) leeg. Na het herstellen van de instellingen ( via Provider) en een reset, blijft het probleem bestaan. Grraag actie ondernemen, om dit probleem z.s.m op te lossen. Want dit kost mij een hoop ( onnodig) geld.
15 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hi, 

In Settings --> Connections --> Wifi --> click on the 3 dots in the top right corner --> Advance

Toggle off Switch to mobile data under Intelligent Wi-Fi if it's on.

Also check in Connections --> Data usage, if you have set up any apps to use only mobile data to access the internet (Mobile data only apps).

Screenshot_20220831-122148_Settings.jpg

Screenshot_20220831-122214_Settings.jpg

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wat is mijn telefoon? Graag even aangeven welke telefoon je precies hebt en welke provider je hebt.

Je moet sowieso een foutrapport verzenden via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Heegron 

Stel sowieso een limiet in op je data in je toestel. Als ik mijn toestel installeer in Nederlands(België) staat deze optie standaard uitgeschakeld en de meeste gebruikers weten dit niet of letten niet op op die optie

Screenshot_20220901_101650.jpg Screenshot_20220901_101711.jpg

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Heegron, goedemiddag.

Hebben de tips van hierboven je nog geholpen? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Heegron
Apprentice
Opties
Nee, zie onderstaand bericht.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Heegron

Er kan niet zomaar een virus op je telefoon komen. Als het echt om een virus zou gaan heeft een foutrapport ook geen nut. Je kan je telefoon uiteraard wel terug zetten naar de fabrieksinstellingen , kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JJ5MB2

Groeten,

Martijn

0 Likes
Heegron
Apprentice
Opties
En hie verklaar je dan dat alle apps bij gebruik ineens stoppen. Dan moet ik de tel.opnieuw opstarten en dan werkt het weer. En dat meerde malen per dag, en bij meerdere Apps.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Heegron

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Onze toestellen zijn standaard uitgerust met een scanner hiervoor 😇 Heb je je telefoon ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp niet 😉 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in, zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden en installeer je apps één voor één vanuit de PlayStore

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Heegron
Apprentice
Opties
Wat ik ook probeer, het probleem blijft....De telefoon wordt tijdens gebruik ook extreem heet...(Samsung Zflip3) Ben nu in 7 dagen, bij heel weinig gebruik, al 2000MB kwijt...???
0 Likes