Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn Samsung Galaxy S6 laadt niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 17-12-2017 12:03 AM)
10314 Weergaven
js2001
Student
Opties

Hoi,

Sinds vanmorgen laad mijn samsung galaxy s6 niet meer op. Ik heb dit al eens eerder gehad maar uiteindelijk ging die het toch weer doen in de loop van de dag. Dit is dit keer niet het geval. Ik heb allemaal verschillende kabeltjes geprobeert en verschillende stopcontacten, maar niks werkt. Eerder vandaag lukte het wel om mijn mobiel 5% opteladen als ik het kabeltje vast hielt, dit lukt nu alleen ook niet meer. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Mijn mobiel is inmiddels namelijk leeg en dat is erg vervelend!

Groetjes

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @js2001,

Hield je het kabeltje bij het opladen vast bij de USB poort van de telefoon, of meer richting de adapter? In dat eerste geval zou het aan de poort van de telefoon kunnen liggen, in dat laatste geval de adapter.

Je zou een andere adapter kunnen proberen of je toestel opladen wanneer deze is uitgeschakeld aan een PC om problemen met de adapter uit te sluiten. In dat geval volstaat het aanschaffen van een nieuwe adapter. Let op: gebruik alleen originele Samsung adapters vanwege de veiligheid.

Anders zal het toestel gerepareerd moeten worden. Als het toestel niet ouder is dan twee jaar en er geen sprake is van gebruikersschade, is dit meestal gratis.

kevin-sig
0 Likes
js2001
Student
Opties

Hoi @kevinW

Ik hiel mijn kabeltje vast bij de USB-poort van mijn mobiel. In middels laad die weer op, soort van dan.... Ik heb hem nu inmiddels al 10 uur aan de oplader zitten en is nog maar 20% opgeladen. Weet je wat dit zou kunnen zijn?

Groetjes

js2001

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het klinkt als een intern defect, waarschijnlijk de USB-poort. Indien meerdere kabels niet werken, en het werkt af en toe wel wanneer je de kabel vasthoudt, dan begin ik toch te twijfelen aan de contact. Hoe oud is de telefoon en is er verder schade? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes