Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn beltegoed verdwijnt .

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2018 11:46 PM)
2330 Weergaven
hugowauters
Apprentice
Opties

Mijn beltegoed is heel rap opgebruikt met een herlaadkaart, zonder te bellen of mobiel te internetten.

Heb mijn operator (Base) om uitleg gevraagd, deze beweerd dat het door data is, hoewel ik enkel WIFI gebruik.

Wat kan het probleem zijn, (mobiel internet staat uigeschaleld))  toestel j7 2017

mvg

0 Likes
6 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Hugo,

Dat is niet best! Zou je eens onder Instellingen >> Verbindingen >> Gegevensgebruik kunnen kijken wat je telefoon de afgelopen tijd gebruikt heeft?

Als je verder echt nooit van mobiel internet gebruikmaakt, kun je ook vragen aan je provider om deze functie vanuit hun kant uit te zetten.

Heb je via de berichten-app misschien MMS berichten verstuurd? Dit gaat vaak ook via mobiel internet. 

kevin-sig
0 Likes
hugowauters
Apprentice
Opties
Hallo Kevin, mijn gebruik is 90 MB (1 - 31 mrt.) mobiele gegevens, provider functie laten uitzetten vind ik ook niet zo goed, als ik eens iets dringend wil weten waar geen wifi is ?
MMS gebruik ik helemaal niet.
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Als je in de instellingen kiest voor 'Gebruik mobiele gegevens' kun je precies zien welke apps er gebruik van hebben gemaakt. Als je een telefoon hebt die minimaal Android 7 draait, dan kun je ook de achtergrondgegevens van apps beperken (uitschakelen) via de functie 'Gegevens opslaan' in hetzelfde instellingenmenu.

Als je wel gebruik wilt maken van mobiele gegevens, maar dit zo veel mogelijk wilt beperken, kun je ook nog de app Samsung Max gebruiken. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.opera.max.global

kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @hugowauters, heb je nog wat gehad aan de informatie van @KevinW ?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
hugowauters
Apprentice
Opties

Ik ga herladen en afwachten wat er gebeurt.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dat is prima. We zijn erg benieuwd, dus houd ons op de hoogte :winking-face:

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes