Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen apps verdwijnen vanzelf

(Onderwerp aangemaakt op: 03-11-2018 07:35 AM)
1259 Weergaven
David_Brl
Apprentice
Opties

Samsung J7 2017. Alles up-to-date.

 

Probleem: ik woon in Duitsland en gebruik de Pulse-app van Booking.com.

Dit is een app waarmee nieuwe berichten van Booking worden weergegeven (reserveringen, vragen van gasten, etc.)

Nu is mij opgevallen dat sinds enkele weken, als er een melding komt, ik deze wel zie bovenaan het startscherm en op het vergrendelscherm, maar dat deze melding (app-icoon) na een tijdje vanzelf verdwijnt! De melding is dan niet meer te zien.

 

Voorbeeld: er komt een nieuwe reservering binnen. Dan zie ik het icoontje van Pulse en een envelopje van de (standaard)mail. Hier doe ik niets aan (laat ze staan). Kijk ik 15 minuten later, dan staat alleen het envelopje er nog; het icoontje van Pulse is weg.

En dit gebeurt ook bij de meldingen van DeutschlandCard; na verloop van tijd verdwijnt de melding vanzelf.

Het is dus geen probleem van enkel Pulse. Of andere apps het ook doen weet ik niet.

 

Is dit probleem op te lossen? Is namelijk erg vervelend.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @David_Brl,

 

Kijk eens bij Instellingen -> Meldingen -> Pulse-app. Zorg ervoor dat alles hier is ingeschakeld.

 

Als je een melding binnenkrijgt en deze wegveegt uit het dropdown menu of als je de melding binnen ziet komen, verdwijnt inderdaad het cijfer van de notificatie.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @David_Brl,

 

Kijk eens bij Instellingen -> Meldingen -> Pulse-app. Zorg ervoor dat alles hier is ingeschakeld.

 

Als je een melding binnenkrijgt en deze wegveegt uit het dropdown menu of als je de melding binnen ziet komen, verdwijnt inderdaad het cijfer van de notificatie.

rsz-846676
0 Likes