Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Link opent niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 03-08-2023 04:10 PM)
1640 Weergaven
Andre590826
First Poster
Opties
Hallo,
 Ik heb een samsung a50 telefoon en plots merk ik dat als iemand mij een tikke stuurd en ik klik erop hij niet door linkt naar betalen. via internet heb ik gevonden dat dit waarschijnlijk te maken heeft met een update van samsung maar dat je die funtie "nuttige functies" bij instellingen weer aan kan zetten maar ik zie nergens die functie staan bij instellingen. Graag uw hulp
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Dit komt niet door een update vanuit ons, de laatste update van jouw telefoon is als het goed is van begin februari 😇

Een andere wat meer rigoureuze optie is om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Andre590826, geodemiddag.

Welke melding krijg je te zien als je op het betaalverzoek klikt? Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dit heeft niets te maken met een update van ons 😉 

Hoe staan de rechten en machtigingen van jouw betaal app ingesteld?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Andre590826
First Poster
Opties
Hoi Martijn,
Mij telefoon is helemaal up to date.
Geldt trouwens niet alleen voor tikkies maar ook als ik ik een mail op bijv nieuwsbrief afmeldingen klik.
Ik zie onder in mijn scherm dat mijn telefoon probeert iets te doen maar gaat niet verder.
Dit probleem heb ik nooit gehad.
Via google ben ik erachter gekomen dat meer mensen dit probleem plots hebben en heeft men het erover dat dit toch te maken heeft met een up dat.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Dit komt niet door een update vanuit ons, de laatste update van jouw telefoon is als het goed is van begin februari 😇

Een andere wat meer rigoureuze optie is om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

0 Likes