Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kosten repareren roze streep Samsung S7 edge + scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2018 06:44 PM)
3386 Weergaven
Bleep
First Poster
Opties

Op dit moment heb ik last van een roze streep. Nu weet ik dat dit al een tijd geleden opgelost is alleen heb ik er nu pas last van. Enig idee wat de kosten zijn om dit te repareren? Is het noodzakelijk de achterkant ook dan te laten vervangen (als dit los er van staat, scheelt dat natuurlijk)? Die kosten zijn nog steeds tussen de €200-250.

0 Likes
2 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Bleep,

Ik begrijp hieruit dat de achterkant van de telefoon ook beschadigd is? Dan zal die inderdaad buiten de garantie vervangen moeten worden. Omdat het toestel opengemaakt moet worden, is er namelijk een grote kans dat bestaande beschadigingen verergeren.

De roze streep ontstaat na een val of stoot, maar uit coulance wordt het scherm meestal binnen de garantie vervangen als het toestel verder niet beschadigd is. Als het toestel wel beschadigd is, zullen er kosten aan verbonden zijn. Als indicatie kun je de prijslijst op deze pagina aanhouden: http://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/bezoek-servicelocatie/. 

kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Bleep, zo te zien heeft @KevinW jou al van de nodige informatie voorzien. Heb je 't toestel al kunnen opsturen voor reparatie?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes