Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht Samsung S8 cashback

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2018 04:18 PM)
338 Weergaven
Jan15562
Apprentice
Opties

Via ING bij de Samsung shop een S8 gekocht. De afbeelding toonde duidelijk dat hier een cashback actie op van toepassing was. Na diverse telefoontjes een onvoldoende afwikkeling dus via de site mails gestuurd naar de CEO. daar totaal geen reactie op ontvangen.  Om die reden wil ik de koop ongedan maken maar nu wordt aangegeven dat dit binnen 14 dagen moet gebeuren. Als ik echter in de voorwaarden kijk staat bij Artikel 6 Herroepingsrecht een periode van minimaal 14 dagen genoemd. De dames aan de telefoon bij Samsung zijn niet te vermurwen en ondanks dat ze meekijken in de voorwaarden blijven ze van meinng dat het maximaal 14 dagen is.

Ik loop tegen een muur van onbegrip en voel mij zeet onjuist behandeld door Samsung.

Andere ook dergelijke ervaringen? Wat rest mij nog aan mogelijkheden?

0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Wat is de reden dat je niet aan de cashback kan mee doen dan? Als dit word afgekeurd dan is dit vrijwel altijd omdat je te laat was met registreren of er gegevens niet klopte..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Jan15562
Apprentice
Opties

Verkoopvoorwaarden herroepingsrecht.jpegIk bestelde de telefoon met een afbeelding van de € 75,00 cashback. Zowel op de bestelsite als op de factuur! Direct na ontvangst bleek de cashback niet mogelijk. Ik ben daarover gaan reclameren en heb diverse mails gestuurd. Ook via de site naar de CEO. Nul reactie. Nu ook via messenger geprobeerd. Na de eerste reactie blijf het stil vanuit Samsung.

Nu wil ik het toestel retourneren maar wordt aangegeven dat de 14 dagen termijn verlopen is. In de verkoopvoorwaarden wordt echter aangegeven een minimale bedanktermijn van 14 dagen.

en ze blijven mij wel steeds enquteformulieren sturen of ik goed geholpen ben. Daarop reageer ik steeds negatief en doe ik het verozek om contact met mij op te nemen. Reactie? NOT

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Nog steeds zie ik nergens staan waarom je cashback niet word uitgekeerd. Wat is de reden? Kun je de bewijzen even plaatsen? Screenshot van factuur misschien? (Gegevens van jezelf even weghalen) screenshot van de website als je die hebt? Link naar de pagina waar je hem hebt gekocht. Want je had hem uit de Samsung Shop toch?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Jan15562
Apprentice
Opties

received_464393674090070.jpeg

 

Ik heb dit toestel gekocht via de link van ING. Op moment van ontvangst was het registreren voor de cashback actie niet meer mogelijk.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
3 december gekocht, en wanneer probeerde je de cashback te registreren?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Jan15562
Apprentice
Opties

Meteen na ontvangst op 5 december. Dat ging niet waarna ik contact heb gezocht met de klantenservice. Van hen kreeg ik de melding dat de cashback in de prijs was verwerkt. Maar ik betaalde € 400,00 en de week daarvoor was deze nog € 399,00. Dat klopt dus niet en cashback moet je altijd terugvragen. Alleen bij promotie zit het in de priks verwerkt. Dat heb ik ook teruggeschreven alleen daaroo geen reactie meer.

0 Likes
Jan15562
Apprentice
Opties

Meteen na ontvangst op 5 december. Dat ging niet waarna ik contact heb gezocht met de klantenservice. Van hen kreeg ik de melding dat de cashback in de prijs was verwerkt. Maar ik betaalde € 400,00 en de week daarvoor was deze nog € 399,00. Dat klopt dus niet en cashback moet je altijd terugvragen. Alleen bij promotie zit het in de prijs verwerkt. Dat heb ik ook teruggeschreven alleen geen reactie meer.

0 Likes