op 20-08-2018 11:01 PM
Hallo,
Ik heb een raar probleem die niemand kan oplossen. Heb mijn provider gebeld. Ben naar phoneHouse geweest niemand komt eruit. Samsung fb chat nog.
Ik heb een Samsung Galaxy s8 en sinds een paar weken (ik denk na de laatste update ) kan ik niet gebeld worden maar ik kan wel bellen internet sms'en alles behalve uit bellen
Ik heb al gekeken bij telefooninstellingen daar bij oproepen blokkeren>spraakoproep daar staan alle inkomende oproepen geblokkeerd zie bijlage en word een wachtwoord gevraagd. Heb al veel verschillende dingen geprobeerd :nieuwe simkaart -wipe cache-fabrieksinstellingen verschillende #* codes niks helpt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-04-2019 10:13 PM
Hallo het is inmiddels allang opgelost.
Het was bij kpn geblokkeerd hoe dat gebeurd was wisten ze ook niet.
Mijn provider telfort onderdeel van kpn kon niks vinden.
Misschien heb jij het zelfde probleem weet ik niet zeker hoor. Anders een samsung repair service opzoeken
op 21-08-2018 12:03 AM
Hoi Malko,
Heb je al contact opgenomen met je provider? Dit instellingenmenu pakt namelijk standaard de instellingen van je provider, dus blijkbaar staat er iets bij je provider op blokkeren ingesteld. Het wachtwoord om deze instellingen aan te passen is eveneens door je provider ingesteld, je zou op goed geluk '0000' kunnen proberen. Anders kun je vaak via de website van je provider het een en ander aanpassen qua blokkade, of anders via hun klantenservice.
op 21-08-2018 11:29 AM
Nee dat kan ook niet heb al contact gehad met mijn provider die zeggen dat er niks geblokkeerd staat in hun systeem. Dat het een telefoon probleem is en geen netwerk.
op 30-03-2019 08:23 PM
Beste, heb het zelfde aan de hand met mijn S8 na de laatste update, zit ergens in de telefoon, met de simkaart van mijn vrouw doet hij het zelfde. je ziet wel iets gebeuren in beeld maar hij gaat niet over
Kan enkel niet vinden wat er aan de hand is. als jij meer weet hoor ik dat graag Gr Wim
op 01-04-2019 10:13 PM
Hallo het is inmiddels allang opgelost.
Het was bij kpn geblokkeerd hoe dat gebeurd was wisten ze ook niet.
Mijn provider telfort onderdeel van kpn kon niks vinden.
Misschien heb jij het zelfde probleem weet ik niet zeker hoor. Anders een samsung repair service opzoeken