op 25-07-2017 03:24 PM
Voorheen kon ik nog apps op de sd kaart zetten, deze funktie zit sinds enige tijd niet meer op m'n J5 klopt dit en wat is er aan te doen?
RichardHartog
op 27-07-2017 07:47 PM
Hi @RichardHartog,
welkom op de Community!
Het is alleen mogelijk om gedownloade applicaties op de SD kaart te plaatsen. Als het met geen van de apps lukt, kun je eens kijken of je de SD kaart kunt formatteren. Ik raad je wel aan om eerst na te gaan of er geen dierbare foto's of belangrijke documenten op staan, en deze bijvoorbeeld te verplaatsen naar je PC/laptop.
Ik hoor het graag!
op 31-07-2017 11:19 AM
Hier hetzelfde probleem en SD is geformatteerd. Ook gedownloade apps lukken niet.
Model nr. Sm j500fn
Weten jullie een oplossing?
Alvast bedankt.
Groet Petronella.
op 01-08-2017 12:27 PM
Hi @Petronella,
Wellicht dat een meekijkafspraak wat voor je is? Dan kijkt een van mijn collega's op afstand mee op je toestel en lopen ze het een en ander na. We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9.
Als dit je wat lijkt ontvang ik graag een privebericht met een datum en tijdvak waarop je beschikbaar bent.
op 03-06-2018 06:10 PM
Beste,
Is hier inmiddels al een oplossing voor? Ik heb hetzelfde probleem. De optie om apps naar mijn SD-kaart te verplaatsen, wordt niet getoond. Zeer vervelend, aangezien het intern geheugen van mijn gsm slechts 8 GB bedraagt...
Alvast bedankt,
Eline
op 04-06-2018 12:42 PM
Hoi Eline,
Nog steeds hetzelfde probleem helaas.
Zou ook graag een oplossing hebben hiervoor.
Groetjes Petronella
op 04-06-2018 02:11 PM
op 12-06-2018 08:17 AM
Maar dit kon vroeger toch wel?
Ik heb liever een traagwerkende app dan geen app. Ik heb een Samsung met een intern geheugen van 8 Gb. De helft wordt al ingenomen door het besturingssysteem. Na 5 apps te downloaden staat hij nu helemaal vol. Een aantal apps werken zelfs niet meer door gebrek aan vrije ruimte. Ik ga in de toekomst ook geen updates van het besturingssysteem kunnen uitvoeren, aangezien ik geen ruimte heb om de updates binnen te trekken. Eigenlijk ben ik dus niets met deze smarphone zolang ik geen apps kan overzetten op de externe SD-kaart...
op 12-06-2018 10:22 AM
op 03-07-2018 11:25 PM
Van het ene moment op het andere kan ik niks meer opslaan op mijn micro-sd kaart van mijn Samsung Galaxy J5, die al maar 8 Gb geheugen heeft. Het lijkt erop dat de kaart geblokkeerd is ?? Hoe kan ik deze deblokkeren. Een micro sc kaart heeft namelijk geen zo'n schuifje dat je kunt naar boven of onder zetten, en in de Verkenner kun je in de eigenschappen niet zien of de kaart 'alleen lezen' is.
Het is wraakroepend dat we met de J5 zo weinig geheugen hebben meegekregen - dat al voor de helft wordt ingenomen door standaard apps, die we ook al niet kunnen verwijderen om geheugen vrij te maken. En nu ook problemen met zo'n micro sd kaartje.
Waarom brengt Samsung eens geen betaalbare smartphone uit ?