Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Internet werkt niet in het buitenland

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2023 09:57 AM)
4523 Weergaven
Anneke9
Apprentice
Opties

Mijn internet op mijn Samsung M22 doet het niet in het buitenland. In Nederland werkt internet goed op 4G. In het buitenland kan alleen worden gebeld en gesmst. De roaming staat aan, net als de mobiele gegevens. 

Afgelopen week heb ik de Simkaart in een ander toestel gedaan en meegenomen naar het buitenland. Dan doet internet het wel. Heeft u een idee hoe dit op te lossen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Anneke9 @Members_OFe3sOz 

Klopt. Instellingen - Algemeen Beheer - Resetten - Netwerkinstellingen Resetten. Let op want je wachtwoorden voor je wifi's worden ook gewist dus die moet je opnieuw opgeven.

Check alsook je APN gegevens of deze juist staan in de sectie Verbindingen - Mobiele Gegevens ==> Opzoeken via Google bij je Telecom provider

Na reset best je toestel eens manueel herstarten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Anneke9, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt met de tips van @Jimboo84? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Anneke9
Apprentice
Opties

Dank je wel voor je oplossing! Hij heeft gewerkt. 

Members_OFe3sOz
First Poster
Opties

Mag ik vragen wat de oplossing was? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.

0 Likes
Anneke9
Apprentice
Opties

Dag,

Wat jammer dat het antwoord niet meer zichtbaar is. Volgens mij moest ik de netwerkinstellingen resetten. @Jimboo84 had mij de tip gegeven die werkte. Wellicht dat je hem nog eens kunt vragen, als deze oplossing niet werkt.

Anneke

0 Likes
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Anneke9 @Members_OFe3sOz 

Klopt. Instellingen - Algemeen Beheer - Resetten - Netwerkinstellingen Resetten. Let op want je wachtwoorden voor je wifi's worden ook gewist dus die moet je opnieuw opgeven.

Check alsook je APN gegevens of deze juist staan in de sectie Verbindingen - Mobiele Gegevens ==> Opzoeken via Google bij je Telecom provider

Na reset best je toestel eens manueel herstarten.