Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Instellingen uitgaande server Zonnet account

(Onderwerp aangemaakt op: 25-07-2018 09:36 PM)
825 Weergaven
Merel1
First Poster
Opties

Mijn telefoon (Samsung Galaxy J3 2016) is vorige week gecrasht.Ik heb een internet account bij Tele2 en een sim-only abonnement bij Telfort (alleen belminuten dus altijd via wifi). Voor die tijd kon ik gewoon via de app mails verzenden en ontvangen van mijn zonnet-account. Nu probeer ik de app opnieuw te installeren. De instellingen voor inkomende server is geen probleem, bij de instellingen voor de uitgaande server (SMTP-server: smtp.versatel.nl/Beveilingstype: geen/Poort: 25) krijg ik steeds de melding: "Installatie kan niet worden voltooid. Server ondersteunt geen verificatie". Ik heb al allerlei combinaties geprobeerd bijv. smtp:tele2.nl. Verschillende beveiligingstypen en verschillende poorten, maar geen enkele combinatie werkt. Bij Tele2 werd ik doorverwezen naar Telfort en bij Telfort werd me verteld dat mijn toestel te oud was. Leek me een bizar antwoord gezien het het moment voor de crash gewoon werkte. Kan iemand mij helpen?

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je moet toch echt bij Tele2 zijn hiervoor, die beheren dat mail adres.

Wat heb je na de crash gedaan met je telefoon? Misschien een keertje een backup maken en weer fabrieksinstellingen terug laten zetten.

Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Merel,

Ben je wel de mail als POP aan het instellen, IMAP werkt niet voor Zonnet? Wat daarnaast veelal werkt is het uit zetten van het vinkje waar staat: Verificatie verplicht. Die staat bij je uitgaande instellingen. Kan je proberen of het dan wel werkt?

Je instellingen lijken verder te kloppen volgens de mail instellingen op de website van Tele2. Als Tele2 je niet verder wil/kan helpen kan je het beste even de helpdesk bellen en een meekijk afspraak inplannen. Dan kunnen Samsung agents het voor je regelen door mee te kijken op je toestel.

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
Merel1
First Poster
Opties

Beste,

Na de crash is de telefoon idd teruggezet naar de fabrieksinstelling. Daar moet iets ontbreken, want voor de crash werkte de mail uitstekend, zowel in- als uitgaand.

Misschien moet ik toch nog een keer Tele2 bellen en hopen dat ik iemand anders aan del ijn krijg die me wel kan helpen. 

Het is nogal frustrerend als je van het spreekwoordelijke kastje naar de muur wordt gestuurd

0 Likes
Merel1
First Poster
Opties

Beste, ik heb de mail idd als POP (inkomend) als SMTP (uitgaand) ingesteld. Bij de uitgaande instellingen kan ik alleen Inloggen verplicht aan of uit zetten. Ik zie nergens Verificatie verplicht.

Volgens mij heb ik idd de juiste instellingen, heb het zowel op de site van Tele2 als Telfort gecheckt. Echter niets werkt. Helaas kom ik geen stap verder.

Dank voor de tip voor de meekijk afspraak. Ga ik zeker overwegen.

0 Likes