Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

inhoud mail wordt niet geopend S8+

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2018 12:47 PM)
1218 Weergaven
ev68
First Poster
Opties

Hallo,

 

Sinds een paar dagen wordt de mail-inhoud niet meer weergegeven als ik een mail wil openen en lijkt de telefoon te zoeken naar de inhoud. Alle mails worden wél ontvangen maar dus enkel geen weergave van de inhoud getoond. 

 

Indien ik de bewuste mail 'beantwoord' wordt de inhoud ineen wel weergegeven...

 

Ik ontvang mijn mailadressen via Ziggo en heb zelf geen wijzigingen aangebracht in de instellingen.

 

Waar gaat dit fout?

 

Alvast dank!

Emiel

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zie dit topic even: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/S6-edge-laden-e-mails-gaat-moeilijk/m-p/734367...

Dat zijn dan al 2 mensen bij Ziggo die dit probleem hebben. Mocht mijn oplossing niet werken raad ik aan om even contact op te nemen met Ziggo.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
ev68
First Poster
Opties

Instellingen gewijzigd van 'geen limiet' naar 'geen beperkingen'. Nu even afwachten of dat de oplossing is...

 

Alvast bedankt Robot.

0 Likes
ev68
First Poster
Opties

Helaas, probleem blijft zit voordoen maar niet bij alle e-mail. Kan nog niet zeggen waarom de ene wel en de andere niet...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Werkt het bij Ziggo mail niet?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
ev68
First Poster
Opties

Vandaag bij een mail naar een Ziggo-adres maar van diezelfde afzender heb ik zaterdag ook mail gekregen en die opent wel... zeg jij het maar?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je de instellingen bij alle accounts aangepast?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
ev68
First Poster
Opties

Ik heb maar één account en die is aangepast.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Anders proberen het account te verwijderen en opnieuw erin te zetten? Maar ik lees dat het bij Ziggo vaker mis gaat. Misschien contact met Ziggo opnemen?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes