Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

IMS Service is gestopt

(Onderwerp aangemaakt op: 24-09-2017 11:10 AM)
14435 Weergaven
SanderBoes
Student
Opties

Na de software android update op mijn samsung A5 krijg ik iedere keer het bericht IMS Service is gestopt hoe kan ik dit verhelpen

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Sander,

Wat vervelend dat je last hebt van deze crashmelding. Hier wordt het probleem besproken en een aantal suggesties geopperd: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/HELP-IMS-Service-is-gestopt-foutmelding-Samsun.... Zou je je bij deze discussie kunnen aansluiten? Ik hoor graag van je of de suggesties effect hebben.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Sander,

Wat vervelend dat je last hebt van deze crashmelding. Hier wordt het probleem besproken en een aantal suggesties geopperd: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/HELP-IMS-Service-is-gestopt-foutmelding-Samsun.... Zou je je bij deze discussie kunnen aansluiten? Ik hoor graag van je of de suggesties effect hebben.

kevin-sig
BruceH
Community Manager
Opties

Houdt inderdaad dat topic in de gaten, vanuit Samsung zijn we er in ieder geval van op de hoogte en zoekende naar een oplossing.

rsz-846676
0 Likes
HansBeesel
First Poster
Opties
Ben vandaag SUPER geholpen door de Samsung helpdesk. Ze hebben met me samen een backup gemaakt en de telefoon gereset. Daarna alles weer terug gezet. Je moet hem dan nog even "fine tunen", maar ik ben de vervelende melding kwijt. HARTELIJK DANK medewerker helpdesk.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Fijn om te horen, Hans! Dit zal tijdens een Smart Tutor afspraak gebeurd zijn, altijd fijn dat we dit samen kunnen doen en fijn dat het natuurlijk is opgelost! 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Judit1
Apprentice
Opties

Wat fijn! Ik kreeg een waardeloos advies van Samsung.

Vandaag update gedaan, die al even klaarstond en ik kreeg die vreselijke bug. Ik heb Samsung gebeld en kreeg doodleuk te horen dat ik maar een reset moest doen.. dus terug naar de fabrieksinstellingen en eerst een backup maken. Dat vind ik geen oplossing!.

Ben verder gaan zoeken en kwam terecht bij de Galaxy club. Gelukkig kreeg ik hier wel goed advies! Handmatig update gedaan en probleem opgelost. 

https://www.galaxyclub.nl/2017/10/galaxy-a3-a5-2016-ims-service-gestopt-oplossing-update#comments

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Judit! Wanneer heb je het advies ontvangen te resetten? De update is nu al enige tijd uit, maar daarvoor was er nog geen oplossing behalve een reset. Indien dit recent was is het wel apart, maar mogelijk. Wel fijn dat de update het heeft opgelost!

---------
Signature-Note10
0 Likes
Judit1
Apprentice
Opties

Ik kreeg het advies om te resetten gisteravond van Samsung. Inderdaad, heel vreemd!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik ga het doorgeven! 

---------
Signature-Note10
0 Likes