Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe komt het dat ik opeens een roze streep op mijn beeldscherm heb ?

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2016 11:57 PM)
14911 Weergaven
Ece55
Student
Opties
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jaimy
Helping Hand
Opties

Dat ziet er niet mooi uit :smileysad: De roze streep lijkt op een hardwaredefect, wat betekent dat het alleen verholpen kan worden door een reparatie. Als je dat wilt, kun je ervoor kiezen om deze op te sturen via onze ophaalservice:  www.samsung.com/nl/ophaalservice. Mits er geen gebruikersschade wordt geconstateerd, zal een reparatie onder garantie vallen.

Ik wil wel even noemen dat er op dit moment een tekort aan schermen is. Dit kan ervoor zorgen dat de reparatie langer duurt dan normaal het geval is. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan wordt er overgegaan op een andere procedure; dit houdt in dat er bijvoorbeeld een nieuw toestel besteld wordt.

Hopelijk kun je snel weer genieten van een mooi streeploos scherm!

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties
Hey Ece55, strepen horen natuurlijk niet over een scherm en dan ook nog eens roze 😞 Kun je hier voor mij een foto van maken? Dan heb ik een duidelijker beeld van wat jij ondervindt.

Ik zie de foto's tegemoet!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Ece55
Student
Opties

IMG-20161130-WA0002.jpg

IMG-20161130-WA0003.jpg

IMG-20161130-WA0001.jpg

zo ziet het eruit. Ik heb geprobeerd de achtergrondkleur anders te doen zodat je het beter ziet.

0 Likes
Oplossing
Jaimy
Helping Hand
Opties

Dat ziet er niet mooi uit :smileysad: De roze streep lijkt op een hardwaredefect, wat betekent dat het alleen verholpen kan worden door een reparatie. Als je dat wilt, kun je ervoor kiezen om deze op te sturen via onze ophaalservice:  www.samsung.com/nl/ophaalservice. Mits er geen gebruikersschade wordt geconstateerd, zal een reparatie onder garantie vallen.

Ik wil wel even noemen dat er op dit moment een tekort aan schermen is. Dit kan ervoor zorgen dat de reparatie langer duurt dan normaal het geval is. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan wordt er overgegaan op een andere procedure; dit houdt in dat er bijvoorbeeld een nieuw toestel besteld wordt.

Hopelijk kun je snel weer genieten van een mooi streeploos scherm!

0 Likes
Ece55
Student
Opties

bedankt voor de informatie. Ik heb er helaas wel 1 mm naast nog een roze streep bij gekregen. Op het moment dat ik wrijf over de 'ng' van samsung aan de bovenkant van mijn scherm verdwijnt het de ene keer en de andere keer wordt het streepje dus verdubbeld. Ik vraag me wel af of dit na reparatie niet meer zo zal zijn. En als het wel zo is wat ik dan zou moeten doen of juist wat ik moet doen op het streepje te voorkomen.

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Waarschijnlijk zit er in het scherm iets niet helemaal goed of is er iets kapot, waardoor je deze strepen krijgt. Jouw toestel zal tijdens een reparatie zo hersteld worden, dat je dit probleem niet meer zal hebben. Dit hoort namelijk niet te gebeuren!

0 Likes
IsmetJan
First Poster
Opties

beste jaimy,

als ik jou was zou ik je toestel niet versturen want mijn reparatie duurt al 4 maanden. en als je vraag waarom moet je op 4 december 2016 even naar de aflevering van KASSA op NPO1 kijken.

mvg

0 Likes