Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik verwijderde foto’s terughalen op mijn Note 4

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2016 10:42 AM)
2004 Weergaven
Bibaa
First Poster
Opties

Hoe kan ik mijn verwijderde foto's op mijn mobiele treughalen

Not4

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hallo Bibaa en welkom op de Samsung Community!

Wat vervelend dat je foto's onbedoeld zijn verwijderd :smileysad:

Ik zou eerst in je Google Foto's (voorheen Picasa) kijken. Mogelijk stond automatisce backup aan en staan je foto's nog steeds veilig in de cloud. Je kan ze dan via die app downloaden naar je Note 4. Je kan ook in eventuele andere backupapps kijken, zoals Dropbox. Hoewel deze niet standaard aan staan, kan het zo zijn dat je dit in de loop der tijd hebt ingeschakeld.

Als dit niet werkt, wordt het wat lastiger. Je zou de foto's dan eventueel kunnen proberen terug te halen met een herstelprogramma. Je verbindt dan je Note 4 met je computer via USB en laat een forensisch programma zoeken naar bestanden die gemarkeerd zijn om overschreven te worden, maar dat nog niet zijn. Als je niks geïnstalleerd, gedownload of gefotografeerd hebt zouden je foto's dan theoretisch gezien boven water komen. Dit is echter geen garantie, het kan zo zijn dat foto's toch overschreven zijn. Er zijn positieve berichten over Recuva van Piriform als je deze stap moet uitvoeren. 

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hallo Bibaa en welkom op de Samsung Community!

Wat vervelend dat je foto's onbedoeld zijn verwijderd :smileysad:

Ik zou eerst in je Google Foto's (voorheen Picasa) kijken. Mogelijk stond automatisce backup aan en staan je foto's nog steeds veilig in de cloud. Je kan ze dan via die app downloaden naar je Note 4. Je kan ook in eventuele andere backupapps kijken, zoals Dropbox. Hoewel deze niet standaard aan staan, kan het zo zijn dat je dit in de loop der tijd hebt ingeschakeld.

Als dit niet werkt, wordt het wat lastiger. Je zou de foto's dan eventueel kunnen proberen terug te halen met een herstelprogramma. Je verbindt dan je Note 4 met je computer via USB en laat een forensisch programma zoeken naar bestanden die gemarkeerd zijn om overschreven te worden, maar dat nog niet zijn. Als je niks geïnstalleerd, gedownload of gefotografeerd hebt zouden je foto's dan theoretisch gezien boven water komen. Dit is echter geen garantie, het kan zo zijn dat foto's toch overschreven zijn. Er zijn positieve berichten over Recuva van Piriform als je deze stap moet uitvoeren. 

kevin-sig
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hey Bibaa,

Foto's kwijtraken is nooit leuk!

Heeft het antwoord van KevinW jou geholpen?

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
Bibaa
First Poster
Opties
Ik kon niet de foto's terughalen 😢
Dank u wel
0 Likes
Bibaa
First Poster
Opties
Nee helaas het lukt niet
0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Wat jammer dat de tips niet geholpen hebben. Helaas is het terughalen van verwijderde bestanden of foto's altijd een lastig issue. In de toekomst is het aan te raden regelmatig een back-up te maken.

Supervervelend dat we je niet verder kunnen helpen :smileysad:

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes