Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik mij Samsung Galaxy A3 2016, mobielnummer SM A310F instellen op NL Alert? Hoe het op internet staat werkt niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2017 01:15 PM)
6151 Weergaven
Anda777
Apprentice
Opties

Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy A3 2016, modelnummer SM A310F instelllen op NL Alert? Hoe het op internet staat, lukt niet bij deze mobiel. Ik heb gisteren gechat met Bruce van Samsung Galaxy maar krijg geen antwoord meer van hem. Zie onderstaande chatbericht.

Hoi Anda, goed dat de NL Alert wilt instellen! Lukt het met deze tips? http://bit.ly/2gKMVL0 vIk hoor 't graag. ^Bruce

Ik zit nu op deze site. Maar als ik bij Meer instellingen kom staat er niet Infoberichten

Zie je onderin anders staan: Instellingen noodwaarschuwing? Maak anders even een screenshot en deel hem hier. ^Bruce

Er staat bij Mijn Instellingen: SMS berichten, MMS berichten, Serverberichten, Uitzendkanalen en Oude berichten verwijderen

Instellingen Noodwaarschuwingen staat er bij mij niet bij

Di 19:56

Hoi Bruce, weet je nog een oplossing?

11:34

Hallo Bruce , Kan jij of iemand anders mij antwoord geven?

Einde chatgesprek

Link/bestanden hierheen slepen

Bestanden hierheen slepen

Link hierheen slepen

Typ een chatbericht...

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anda777
Apprentice
Opties

Het probleem is nu opgelost. 

Mina van Samsung Mobile NL heeft gechat met mij en nu staat NL Alert ingesteld.

Bedankt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zal de oplossing hier nog even delen:  

Klik op berichten -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> meer instellingen -> Kanaal toevoegen: Bij kanaalnaam voer je in: NL-Alert en bij kanaalnummer: 919 Vink ''kanaal inschakelen'' aan en kies daarna op opslaan. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kun jij zoals Bruce vraagt een screenshot uploaden hier aub? Dan kunnen wij meekijken met je.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Anda777
Apprentice
Opties

Screenshot_20171205-171336.png

0 Likes
Anda777
Apprentice
Opties

Screenshot_20171205-171336.pngScreenshot_20171206-151845.pngScreenshot_20171206-153127.pngScreenshot_20171206-153137.png

0 Likes
Oplossing
Anda777
Apprentice
Opties

Het probleem is nu opgelost. 

Mina van Samsung Mobile NL heeft gechat met mij en nu staat NL Alert ingesteld.

Bedankt!

Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zal de oplossing hier nog even delen:  

Klik op berichten -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> meer instellingen -> Kanaal toevoegen: Bij kanaalnaam voer je in: NL-Alert en bij kanaalnummer: 919 Vink ''kanaal inschakelen'' aan en kies daarna op opslaan. 

rsz-846676
0 Likes
steefdusty
First Poster
Opties

ook dit werkt bij mij niet alles gedaan zo als het moet zelfs bij de telefoonzaak lukt het ze niet.

0 Likes