Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe download ik foto's van de smartphone naar de pc

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2017 02:18 PM)
5220 Weergaven
FritsHartgers
First Poster
Opties
0 Likes
14 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Frits,

je kunt de usb kabel in je pc doen en in je telefoon. Je kunt dan via de verkenner je foto's downloaden.

Hier wat tips:
https://www.androidplanet.nl/tips/android-fotos-uitwisselen/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
FritsHartgers
First Poster
Opties

Dat heb ik gedaan maar dan gebeurt er niets. Men geeft dan aan dat het toestel waarschijnlijk vergrendeld is maar tot een maand geleden verliep het downloaden zonder problemen.

Groet Frits

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @FritsHartgers,

als je een schermvergrendeling op je toestel hebt, dien je deze eerst te unlocken alvorens je foto's en andere bestanden kunt overzetten. 

rsz-846676
0 Likes
FritsHartgers
First Poster
Opties

Hi Bruce,

de smartpgone geeft aan dat het niet vergrendeld is. Sinds kort lukt het mij niet om de foto's ovder te zetten terwijl het daarvoor probleemloos ging. Groet Frits 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat een meekijkafspraak wat voor je is? Als je mij een privébericht kunt sturen met je contactgegevens waarop we je kunnen bereiken en een datum en tijdvak dat schikt. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9.

rsz-846676
0 Likes
FritsHartgers
First Poster
Opties

Hi Bruce,

tussen 14.00 - 16.00 uur is prima. Mijn telefoonnummer is **** en e-mailadres ***.

Groet Frits

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ga ik die voor je inplannen! Kun je alvast de app: Smart tutor for Samsung Mobile downloaden en installeren? En om welk toestel gaat het precies?

rsz-846676
0 Likes
FritsHartgers
First Poster
Opties

Hi Bruce, het type toestel is Samsung Galaxy S7. Waar kan ik de download vandaan halen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Deze kun je vinden in de Google Play Store. De afspraak staat erin voor vandaag tussen 2-4.

rsz-846676
0 Likes